Gå til innhold

Hvordan finne ut om du er så vid som du tror...

Anbefalte innlegg

Gjest helliuhell

Du har mensen og bruker tampong. Så glemmer du dette ved en heftig runde med dildoen, sånn at tråden og hele greia blir dyttet så langt inn som det overhodet er mulig...

Du kan få panikk her hvis du vil, og tenke med gru på hva gynekologen sier dagen etter da han skal dra en halvråtten tampong ut av deg som du ikke helt greier å forklare åssen havnet der...

Eller...du kan klippe ned negla å begynne å fiske... Det er ikke lett tro meg. Det viser seg snart at du slettes ikke er så vid som du fryktet (forhåpentligvis) og ser at å stikke inn to fingrer for å prøve å gripe ikke går, så redningen blir å klore tak og dra så godt det går. Etter at seansen er ferdig, du er svett og den er ute, kan du hvertfall takke og prise for at du (heldigvis?) ikke var så vid likevel..

Er det derimot gjort på null koma svisj og hente den ut, tror jeg det er på tide med knipeøvelser...

Fortsetter under...

Annonse

Det skal jeg love deg jeg er og. Blir nok en stund til neste dildo besøk, sår ja... ;)

Noe lignende skjedde med venninen min en gang. Da måtte jeg hjelpe til. Tror det er kanskje lettere for en annen person å fiske den ut pga vinkelen til hånden osv.La din partner hjelpe deg hvis ikke du får det til. :-)

Gjest rare greier

Noe lignende skjedde med venninen min en gang. Da måtte jeg hjelpe til. Tror det er kanskje lettere for en annen person å fiske den ut pga vinkelen til hånden osv.La din partner hjelpe deg hvis ikke du får det til. :-)

Zman, skjedde VENNINNEN din? Eller kjæresten din? Litt sprøtt om du faktisk måtte dra en tampong ut av musa til venninnen din.

Helliuhell..hvordan glemme at du har en blodig tampongn inni deg? Man er jo ganske bevisst på at man har mensen da..ihvertfall jeg.

Gjest helliuhell

Zman, skjedde VENNINNEN din? Eller kjæresten din? Litt sprøtt om du faktisk måtte dra en tampong ut av musa til venninnen din.

Helliuhell..hvordan glemme at du har en blodig tampongn inni deg? Man er jo ganske bevisst på at man har mensen da..ihvertfall jeg.

Ikke jeg, men så var det heltmot slutten av mensen og da. Merker ikke noe til mensen jeg annet enn litt blod...

Hun var en 'intim'vennine?. Egentlig ikke kjærester, men gode venner. Dette var lenge siden da jeg var ung og dum og folk trodde fremdeles at AIDS var noe som bare homsene fikk.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...