Palin Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Har nettopp truffet ei herlig jente som jeg er stupforelsket i, og det er godt for det er snart 2 år siden jeg har hatt den følelsen. Så etter å ha hatt sex kun i fylla så skal jeg nå ha sex med henne i edru tilstand, og det har vist seg problematisk. Jeg har for tiden sjeldent ordentlig lyst, og når vi først har sex så har jeg opplevd to ganger at den etter å ha nettopp ført den inn i henne så blir den slapp, dette er naturligvis veldig flaut for min del, jeg er kun 23 år og vil ikke ha slike problemer.... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, om det går over eller hva.. vil ikke at hun skal gå fra meg pga dette heller, for jeg vet hun er veldig glad i sex og det har kjeg også vært... Jeg tenker naturligvis mye på det, og det hjelper vel heller ikke, de samme problemene har nå vist seg når jeg masturberer... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75882-vil-s%C3%A5-gjerne-men-funker-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest huppelupp Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Snakk med henne og ta dere goood tid. La henne kose masse med deg, og du med henne. Prøv å finne trygghet sammen. Tror du er for nervøs og stressa med at du er redd du ikke "fungerer" ordentlig. Ikke måte på hva som kan skje når du føler deg _skikkelig_ trygg. Det var som å bli frelst for min del.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75882-vil-s%C3%A5-gjerne-men-funker-ikke/#findComment-384872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Det er mulig redeselen for at den ikke skal stå gjør at du føler lysten din sitter lenger inne. Om du våkner med morgenereksjon, er det ikke fysiske årsaker til ereksjonssvikten. Det er kanskje superforelskelsen som gjør at du så gjerne vil… Da hender det ofte prestasjonsangsten slår til og gjør at den blir slapp. Fortell henne det. Er hun en fornuftig jente tar hun det som et kompliment og glemmer alle tanker om at årsaken til at den daler er at du ikke synes hun er attraktiv nok, siden du i klartekst forteller henne at det er det motsatte som skjer. Når dere har sex, prøv å bruk goood tid, ikke stress. Kos med kjæresten din, ikke fokuser for mye på selve samleiet. Om den blir slapp, trekk deg ut og kos med henne på alle andre måter. Appeler til synssansen og høreselen din. Gled deg over å se og høre hvordan dine kjærtegn virker på henne. Står den igjen, kan dere fortsette der dere slapp. Gjør den det ikke er det ingen katastrofe… Vit at de fleste kvinner setter minst like stor pris på munn, lepper, fingre og tunge, som på samleie. Alt for mange menn tror det viktigste med sex er selve samleiet og at alle andre menn har konstant stå, mens de holder på. Slik er det ikke. Om dere flytter fokus over på kos, oralsex og klitorisstimulering, får kanskje hun desto mer ut av sexen som hun ville hatt ved samleiefokusering. La også henne kjærtegne deg. Om den er slapp eller den står kjennes det uansett godt. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75882-vil-s%C3%A5-gjerne-men-funker-ikke/#findComment-386039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.