Gå til innhold

FU: Hvordan er ditt seksuelle selvbilde

Anbefalte innlegg

..som alltid!

Kan det ha noe med for høyt og heftig inntak av konsentrert sjarme tror du? ;-)

Døhh!! Altså. Seriøst. Når jeg er ute på byen så er det for å ha det gøy! Ikke tulle med kvinnfolk!!!

Men det går an å ha det gøy MED damene.....;o)

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

10

• naiv

6

• tigertrollet

6

• SierDuDet

5

Mest aktive i denne tråden

Nei men det skal vel godt gjøres å være høy på pæra i forhold til mannen min også da..

Man blir jo tryggere etterhvert som årene går sammen med en person også..Prosenten hadde vel vært annerledes om jeg var singel...

Enig?

Neida ikke nødvendigvis.

Hvis du hadde blitt singel nå så tar du jo med deg erfaringene fra tidligere -og du blir sikrere på deg selv uansett.

Seksuelt selvbildet bygges jo opp gjennom bekreftelser og erfaring. Da kommer det mer an på partneren og kommunikasjonen/kvaliteten på sexen enn lengden på forholdet.

Men jeg er enig i at et langvarig forhold gir en trygghet som ikke kan erstattes med annet.

Det mener absoulutt, helt sikkert, ihvertfall nesten, trøtte, lille

..som alltid!

Kan det ha noe med for høyt og heftig inntak av konsentrert sjarme tror du? ;-)

Døhh!! Altså. Seriøst. Når jeg er ute på byen så er det for å ha det gøy! Ikke tulle med kvinnfolk!!!

Nei, det er klart at hvis det er så rævva kjedelig å tulle med damer så skjønner jeg deg godt;o)

Hvis den konstentrerte sjarmen fører deg over på et relativt usjarmerende stadie, så er det en viss overhengende fare for at det var derfor dama hellte drinken ned i buksa på deg, klappet til deg og dro hjem med kompisen din istedet ja..

Til neste gang -ikke ta denne igjen;

"Jeg så at du danset i sted. Siden ingen av oss kan danse, kan vi kanskje ta en drink sammen istedet?"

Jentene faller sjelden for slikt..

;)

Nei, det er klart at hvis det er så rævva kjedelig å tulle med damer så skjønner jeg deg godt;o)

Hvis den konstentrerte sjarmen fører deg over på et relativt usjarmerende stadie, så er det en viss overhengende fare for at det var derfor dama hellte drinken ned i buksa på deg, klappet til deg og dro hjem med kompisen din istedet ja..

Til neste gang -ikke ta denne igjen;

"Jeg så at du danset i sted. Siden ingen av oss kan danse, kan vi kanskje ta en drink sammen istedet?"

Jentene faller sjelden for slikt..

;)

Bruker å ta denne jeg: "Er det på Posten jeg har sett deg før? Der det står "alle tjenester?"

Ditt seksuelle selvbilde er:

Meget godt.

Score: 67% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Annonse

Jepp. ETTER at jeg har vært på byen... Hadde bare noen villet bli med meg hjem selvfølgelig.. :-/

Hehe. Streken, jeg tror du er en luring:-) Mange menn drar damer på en "stakkars meg" holdning. Det er endel damer som er på utkikk etter noen å øse sitt overskudd av omtanke og omsorg over :-)

Hehe. Streken, jeg tror du er en luring:-) Mange menn drar damer på en "stakkars meg" holdning. Det er endel damer som er på utkikk etter noen å øse sitt overskudd av omtanke og omsorg over :-)

;-)

Håper jo å finne en lærerinne da.. de er så u-i-m-o-t-s-t-å-e-l-i-g-e når de sier "så tar vi det hele én gang til.." *s*

Meget godt.

Score: 72% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

85 %

Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

;-)

Håper jo å finne en lærerinne da.. de er så u-i-m-o-t-s-t-å-e-l-i-g-e når de sier "så tar vi det hele én gang til.." *s*

..og de har muligens en pekestokk også. Jeg tror at når du er blitt husvarm, så vil du ha dem litt strenge...? :-)

Annonse

Hmm.. håper jeg når å finne det ut før jeg blir "putta i penalet".. For etterpå er det vel ikke noen sjanse..

Jammen Streken, du har vel en fortid du også... Dessuten så virker det som du du har masse humor. Det liker damene vet du. :-) I penalet havner vi alle, med god eller dårlig livserfaring. Hodet opp!! :-)

Jammen Streken, du har vel en fortid du også... Dessuten så virker det som du du har masse humor. Det liker damene vet du. :-) I penalet havner vi alle, med god eller dårlig livserfaring. Hodet opp!! :-)

Hehe. Er så lenge siden at jeg er blitt "jomfru" igjen.. tror jeg. ;-)

Og hodet - det er vel så høyt oppe som det lar seg gjøre! Men tatt for oppmuntringa! :-))

Også tror jeg ikke du er naiv... *s*

Hehe. Er så lenge siden at jeg er blitt "jomfru" igjen.. tror jeg. ;-)

Og hodet - det er vel så høyt oppe som det lar seg gjøre! Men tatt for oppmuntringa! :-))

Også tror jeg ikke du er naiv... *s*

Takk, og så tror ikke jeg at du bare er en liten rett strek heller.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...