Gå til innhold

FU: Hvordan er ditt seksuelle selvbilde

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Streken

10

• naiv

6

• tigertrollet

6

• SierDuDet

5

Mest aktive i denne tråden

Hehe, det som er slående er at de som har svart under (bortsett fra et par helt klare løgnere) er alle sammen "meget gode elskere"..

Og de under ca 65% har unnlatt å poste innlegget kanskje?? ;o)

Eller er rett og slett klientellet på DOL usannsynlig gode elskere?

*humrer*

Hehe, det som er slående er at de som har svart under (bortsett fra et par helt klare løgnere) er alle sammen "meget gode elskere"..

*humrer*

Det er vel heller sånn at det stort sett er folk som er opptatt av å være veldig seksuelle som tar testen - og dermed får de fleste som tar den, høy score.

Tipper jeg.

Det er vel heller sånn at det stort sett er folk som er opptatt av å være veldig seksuelle som tar testen - og dermed får de fleste som tar den, høy score.

Tipper jeg.

Hvis du så spørsmålene i testen så tror jeg egentlig ikke at noen her er opptatt av hva slags resultat testen ville gi.

Dette er trossalt bullshit tester, helt uten mål og mening.

"Ditt seksuelle selvbilde er:

Meget godt.

Score: 85%

Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode."

Hvordan kan det blir for mye av det gode når man er i et trygt og godt forhold da? *undre*

Annonse

85 %

Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Du også? ;-)

Hvis du så spørsmålene i testen så tror jeg egentlig ikke at noen her er opptatt av hva slags resultat testen ville gi.

Dette er trossalt bullshit tester, helt uten mål og mening.

Åh nei, og så jeg som var i ferd med å lage en vitenskapelig avhandling basert på testene!

*slår meg i panna*

:o)

..men det jeg mente, var vel bare at folk som er lite interessert i sex eller lite glade i sex, unngår å svare på en slik test. Dermed vil ikke de laveste poengsummene komme.

Det er du vel enig i?

Score: 97% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Gjest Mindre godt

D'ække tull engang. Tror jeg har lest formye her.

Ikke stor nok, ikke ofte nok, ikke fantasifull nok, ikke kjekk nok, ikke følsom nok, ikke erfaren nok, ikke viril nok, ikke populær nok...

Da blir det sånn da.

Score: 2% Du er et mindre godt seksuelt selvbilde. Du er usikker på dine seksuelle evner, og ditt eget bilde av kroppen din, kan forhindre deg fra å gjøre noe du innerst inne har lyst til. Ikke tenk så mye på teknikk eller hvordan du ser ut,- slapp av, og vær åpen.

Åh nei, og så jeg som var i ferd med å lage en vitenskapelig avhandling basert på testene!

*slår meg i panna*

:o)

..men det jeg mente, var vel bare at folk som er lite interessert i sex eller lite glade i sex, unngår å svare på en slik test. Dermed vil ikke de laveste poengsummene komme.

Det er du vel enig i?

Ja, det er jeg enig med deg i.

+ at de fleste forstår testen og ser hva de skal svare for å få full pott.

Annonse

*humrer*

"Eller er rett og slett klientellet på DOL usannsynlig gode elskere?"

tiger da...Det har du vel skjønt for lenge siden? Alle på Dol er superelskere, bortsett fra de som ber om hjelp her på seksualitetsforumet. De er helt sikkert ikke faste brukere. Jeg tror de er Dagblad-lesere som har kommet hit via en link;-)

"Eller er rett og slett klientellet på DOL usannsynlig gode elskere?"

tiger da...Det har du vel skjønt for lenge siden? Alle på Dol er superelskere, bortsett fra de som ber om hjelp her på seksualitetsforumet. De er helt sikkert ikke faste brukere. Jeg tror de er Dagblad-lesere som har kommet hit via en link;-)

Når jeg tenker meg om så har du sikkert rett i at alle er superelskere...

Jeg mener, du snakker av erfaring ettersom jeg skjønner;)

Gjest kvinne81

D'ække tull engang. Tror jeg har lest formye her.

Ikke stor nok, ikke ofte nok, ikke fantasifull nok, ikke kjekk nok, ikke følsom nok, ikke erfaren nok, ikke viril nok, ikke populær nok...

Da blir det sånn da.

Score: 2% Du er et mindre godt seksuelt selvbilde. Du er usikker på dine seksuelle evner, og ditt eget bilde av kroppen din, kan forhindre deg fra å gjøre noe du innerst inne har lyst til. Ikke tenk så mye på teknikk eller hvordan du ser ut,- slapp av, og vær åpen.

75% Det e jo ganske bra!! Yahoo =)

Score: 70% Du har et meget godt, seksuelt selvbilde. Du er sikker på dine seksuelle evner. Du har et godt forhold til kroppen din, og ditt bilde av den, forhindrer deg ikke fra å gjøre det du har lyst til å gjøre i senga. Pass på så det ikke blir for mye av det gode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...