Lotta76 Skrevet 7. oktober 2002 Del Skrevet 7. oktober 2002 Hei ! Det er leeenge siden jeg har vært innom her. Fikk en sønn for ca. 1,5 år siden. Har brukt spiral etter fødselen. Denne tok jeg ut for 14 dager siden. Dels pga ubehag, dels pga at det ikke gjør noe om vi skulle blitt gravide igjen. Skulle hatt mensen ca. på lørdagen. Men den har ikke vist noe tegn til å komme enda. Så nå har jeg nesten litt panikk... Kan det være mulig at jeg er gravid allerede ? Etter mine beregninger tok jeg ut spiralen rett etter eggløsning. Bare for å ha sagt det så tok det oss nesten halvannet år sist gang før vi fikk det til, så derfor tenkte vi at vi kunne ha litt mer avslappet forhold til det denne gangen... (men ikke sååå avslappet)... Eller har det seg sånn at mensen kan komme i ulaget etter at spiralen er fjernet ?? Dette kan jeg alt for lite om ! Er det noen som vet noe ? Eller kan hjelpe meg ? (Vet selvsagt at jeg kan ta en test, men... det var det da) Takk og takk ! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/75933-mens-spiralen-er-fjernet-panikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.