Gå til innhold

Mens - spiralen er fjernet (panikk...)

Anbefalte innlegg

Hei !

Det er leeenge siden jeg har vært innom her. Fikk en sønn for ca. 1,5 år siden. Har brukt spiral etter fødselen. Denne tok jeg ut for 14 dager siden. Dels pga ubehag, dels pga at det ikke gjør noe om vi skulle blitt gravide igjen. Skulle hatt mensen ca. på lørdagen. Men den har ikke vist noe tegn til å komme enda. Så nå har jeg nesten litt panikk... Kan det være mulig at jeg er gravid allerede ? Etter mine beregninger tok jeg ut spiralen rett etter eggløsning. Bare for å ha sagt det så tok det oss nesten halvannet år sist gang før vi fikk det til, så derfor tenkte vi at vi kunne ha litt mer avslappet forhold til det denne gangen... (men ikke sååå avslappet)... Eller har det seg sånn at mensen kan komme i ulaget etter at spiralen er fjernet ?? Dette kan jeg alt for lite om !

Er det noen som vet noe ? Eller kan hjelpe meg ? (Vet selvsagt at jeg kan ta en test, men... det var det da)

Takk og takk !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75933-mens-spiralen-er-fjernet-panikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...