Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig usikker på om jeg er gravid eller ikke.Har tidligere hatt ganske uregelmessig menstruasjon, men i det siste halve året har den vært ganske regelmessig.Ikke før sist jeg hadde den, da fikk jeg den litt under en uke etter vanlig tid.Nå er det nesten en og en halv måned siden sist...Tok en graviditetstest for noen dager siden, den viste negativ...eller jeg vet ikke helt om jeg skal stole på den, for den viste positiv etter en times tid....stod på pakken at det ikke betydde noe, så jeg skal i følge den IKKE være gravid. Dessuten har jeg ikke vært plaget av kvalme e.l. Men jeg har ofte mens-lignende smerter i magen, noe som jeg pleier å ha like før mensen kommer, men det gjør den ikke.....Har hørt at dette er tegn på at en er gravid,og at smertene da kommer av at livmoren vokser?? Håper inderlig noen kan gi meg et råd.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/75990-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...