Gjest calestia Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 en sånn dag jeg klarer meg fint uten.. drittdag. kaos i tankene mine, og humøret svinger noe forferdelig. får nesten anfall av rastløshet, før jeg blir utmattet og må legge meg nedpå noen min. vil ha ro til å tenke klare tanker, . er altfor irritabel i dag. + at jeg har en ufattelig sterk trang til å slutte med pillene....... kanskje fordi jeg er trassen.. vil ikke gjøre som dem sier.... er ikke trassalderen over nå da..?? nei. jeg tar meg en kopp te jeg, driter oppi medulla for i dag, kanskje psyken min kan holde en privat forelesning for meg i morra....? hva skal jeg snakk emed han om nå da..??? tenke, tenke.. 0 Siter
goliane Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 Noen er i trassalderen hele livet. Kanskje du er en av dem? Nei - tuller bare! Tror du det er lurt å slutte med pillene? Jeg er egentlig skeptisk til piller, men vet at for mange lidelser er de til god hjelp. Syns det er viktig at du prøver dem ut sånn som du har avtalt med lege/psykolog. Ellers: Kan du ikke snakke med psyk'en om noe av det du skriver i innlegget ditt? Rastløsheten, pillene, humørsvingningene? Har du kost med dyra? Små pelsverk er godt for mye! Skal hilse fra mine to (eg. mine adopterte to!). Stor klem til deg. 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 7. oktober 2002 Skrevet 7. oktober 2002 hei,føler meg ofte i trassalderen selv. uansett,håper dagene dine blir bedre fremover!!! btw kringla var dritgod! calestia er en super baker:) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 8. oktober 2002 Skrevet 8. oktober 2002 *trøsteklem* håper dagen i morgen blir bedre for deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.