Gjest usynelig Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Urimelig å reagere på dette ? Vi var ute et vennepar av min samboer. Kona til kameraten, la oss kalle henne X la ut om at hun hadde fått handlet på kortet til mannen sin for 5.000 kroner. Ny Gucci topp, som forresten var helt gjennomsiktig og hun hadde ingenting under, men jakke utenpå. Hun hadde lyst på ny bil, men fikk jo Mercedes for ett år siden av mannen, etc, etc, etc. Og alle ville ta på henne når de sov, begge døtrene hennes og mannen. Og mannen hadde kjøpt en uke i syden til henne og barna, men hun ville ikke reise dit alene med barna for tenk på alle guttene som ville se på henne i bikini ved bassengkanten. For meg ble det ganske mye skryt hele kvelden, men jeg lot som ingenting og lot det gå inn/ut. Men så skjedde det som ikke skulle skje. Min samboer gikk på do, og bort i baren etterpå for å kjøpe seg noe. X måtte plutselig ha vann og forsvant bort i baren og selvfølgelig rett bort til han. Jeg prøvde å la være å tenke og se på, fordi jeg hadde en følelse av at hun skulle dit for å vise seg frem. Da min samboer ikke hadde observert at hun hadde gjennomsiktig topp uten noe under på seg. Men så klarte jeg ikke mer. Og akkurat rett før jeg kommer bort, ser jeg hun åpner jakken og viser frem toppen eller puppene ikke er jeg sikkert. Og hører bare at han sier stilig. Jeg ser litt svart, og går bort og stiller meg skrått foran min samboer og spør om vi ikke skal gå nå, for det var egentlig avtalen for vi skulle jo ha babybursdag dagen etter. Jeg sa ikke til x hvorfor jeg kom, og hun vet ikke hvorfor jeg kom bort. Det sparte jeg til hun hadde gått. Min samboer fortalte meg da at nå ville han ikke mer, alt var min feil, jeg lagdet et helvete og han lurte på hva som skjedde. Jeg sa som det var, at jeg var blitt sjalu, fordi hun gikk bort og skulle vise seg frem og få komplimenter av han etc etc etc. Ingen forståelse for det fra hans side. Jeg får ingen komplimenter eller pene ord uten å spørre. Heller ingen oppmerksomhet på hjemmebane lenger. Er det helt på jordet å bli sjalu i en sånn situasjon. Han hadde nok ikke sett at hun hadde gjennomsiktig topp uten noe under på, men jeg regnet jo med at han så det når hun sto 10 cm unna og brettet opp jakken.....og hva ville hun oppnå med det, itillegg til all skrytingen. Hva mener dere andre - usynelig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BipBop Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Ubalanserte damer som denne du forteller om, er det alltid grunn til å frykte. De er ute etter all oppmerksomhet de kan få. Det er vanskelig for oss 'normale' å takle slike damer. For hva skal du stille opp når du ikke er like 'frekk'. Hadde en 'venninne' en gang som rett og slett spurte typen min om han hadde lyst på henne. Mens hun viftet med øyefransene og stakk puppene opp i nesa på han. Hva skal du som 'eier' fyren si da da, når du sitter rett ved siden av. Ganske ekkel situasjon. Ingen liker vel slike utfordrende kvinns, utenom de som vil ha seg et nummer av dem da. Men kunne de bare holdt seg til de som van single så hadde det ikke vært noe problem. Jeg kan godt skjønne deg. Og for å si det slik, jeg kan gjerne flørte med andre enn mann min, men det er en grense for hvordandu oppfører deg da. Det er vel ikke vanskelig å få oppmerksomhet om du tør å vise fram pupper og si utfordrende ting. Pupper har vel alle damer, det er bare at de fleste av oss velger å ikke vise dem fram offentlig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-385820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 8. oktober 2002 Del Skrevet 8. oktober 2002 Hei! Det virker som om det er du som har hatt de skarpeste øynene på kona til samboeren din den kvelden, og ikke mannen din. Du har vært litt misunnelig og samtidig på vakt for om hun ville friste også din mann den kvelden, sjalu. Kanskje ikke så mye å ta på vei for en kveld. Men hvis du og mannen din er på nedtur i eget samliv, kan en slik affære få følger, dråpen som får begeret til å renne over, for han, slik du beskriver. Bruk anledningen til å ta parforholdet ditt opp til gjennomlysning. Sjekk opp hvor du selv er, og inviter mannen din til en prat. hva lengter og drømmer dere om siden dere er misfornøyd? Ikke begynn med historien fra baren med kameratens dame. Det blir det fort angrep og forsvar av og en negativ start på en samtale som dere må vinkle positivt for egen fremtid. Konsentrer deg om dere to, for det er vel viktigere å få klarlagt og forbedret? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-386434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 skjønner ikke hvorfor du poster innelgget en gang til.. personlig synes jeg fortsatt at du er urimelig og at han helt sikkert klarer å takle denne dama selv... det at du poster innlegget en gang til, gjør at jeg synes du har vippet over den urimelig-grensen og over til patetisk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-387161 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Usynelig Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 skjønner ikke hvorfor du poster innelgget en gang til.. personlig synes jeg fortsatt at du er urimelig og at han helt sikkert klarer å takle denne dama selv... det at du poster innlegget en gang til, gjør at jeg synes du har vippet over den urimelig-grensen og over til patetisk Jeg la inn innlegget en gang til fordi jeg ville ha svar fra en fagperson og ikke krysset av der første gangen. Det må vel være lov eller hva ? Du lever opp til navnet ditt i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-387165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midt Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Ubalanserte damer som denne du forteller om, er det alltid grunn til å frykte. De er ute etter all oppmerksomhet de kan få. Det er vanskelig for oss 'normale' å takle slike damer. For hva skal du stille opp når du ikke er like 'frekk'. Hadde en 'venninne' en gang som rett og slett spurte typen min om han hadde lyst på henne. Mens hun viftet med øyefransene og stakk puppene opp i nesa på han. Hva skal du som 'eier' fyren si da da, når du sitter rett ved siden av. Ganske ekkel situasjon. Ingen liker vel slike utfordrende kvinns, utenom de som vil ha seg et nummer av dem da. Men kunne de bare holdt seg til de som van single så hadde det ikke vært noe problem. Jeg kan godt skjønne deg. Og for å si det slik, jeg kan gjerne flørte med andre enn mann min, men det er en grense for hvordandu oppfører deg da. Det er vel ikke vanskelig å få oppmerksomhet om du tør å vise fram pupper og si utfordrende ting. Pupper har vel alle damer, det er bare at de fleste av oss velger å ikke vise dem fram offentlig. "Hva skal du som "eier" fyren si da?", spør du. Hva med fyren? Skal ikke han få si noe som helst? Dersom han takler det på en grei måte, trenger vel ikke damen hans å gripe inn i det hele tatt. Når jeg er ute med min skjønne kvinne, får hun stadig oppmerksomhet og tilbud. Selvsagt får hun det slik hun er. Jeg trenger ikke blande meg i det i det hele tatt. Hun er fullt ut i stand til å takle situasjonene på en utmerket måte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-387192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apostrof Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei. Tankespinn fra meg. Jeg tror du har dårlig selvtillit, at du føler deg mindre verd enn denne blæra som du forteller om. Og at din usikkerhet på deg selv gjør at du ikke klarer å se at kjæresten din sikkert også synes at hun er en blære. Hun spurte han om hva han syntes om toppen, øyensynlig. Og hva kunne han ha sagt; du ser ut som et ludder? Det er ikke særlig høflig, og jeg tror nok ikke han ville være uhøflig. Hun damen har det nok sikkert ikke bra i med seg selv siden hun skal ha all oppmerksomheten. Det er noe som ikke er rett og det prøver hun å dekke over med å blære seg.Jeg ville heller syns litt synd på henne fordi at hun ikke skjønner hvor mye hun driter seg ut når hun holder på slik. Det er ikke bare du som legger merke til slikt, de andre gjør det også. At du føler deg truet av henne gjør hennes selvbilde bedre. Hun tror inni hodet sitt at mannen din tenner på henne. Når du føler deg truet av det, så bekrefter du for henne at det hun tror er sant. Selv om ingen av dere har rett. Mannen din hadde nok sikkert taklet det bra hvis du ikke hadde avbrutt det som skjedde. Han følte nok at du behandlet han som en drittunge som ikke kunne ordne opp for seg selv og du viste tydelig at du mente at han ikke er til å stole på. Dermed føler han seg som en dritt. Fordi du ikke stoler på han,selv om han prøver å gjøre det som er rett. Og i dette tilfellet så fikk han ikke vist deg at han takler dette selv. Selvsagt har du lov til å bli sjalu. Men jeg tror at når du føler deg truet så legger du mer i det enn det egentlig er. Prøv å snu situasjonen på hodet neste gang du føler det sånn. Hva hadde du gjort hvis kompisen hans hadde kommet bort for å flørte med deg. Du hadde kanskje prøvd å avslutte samtalen for å gå tilbake til din kjære. Hvis du da hadde blitt avbrutt av din kjære. som tydelig var forbannet og sjalu.Hva hadde du da følt? At han ikke stoler på deg for fem flate øre og han lar deg ikke få vise at du kan takle dette selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-387236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Riksklysa Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg la inn innlegget en gang til fordi jeg ville ha svar fra en fagperson og ikke krysset av der første gangen. Det må vel være lov eller hva ? Du lever opp til navnet ditt i alle fall. jupp, gjør så godt jeg kan, i alle fall når jeg synes det er på sin plass... ellers er jeg meget snill skal jeg si deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-387351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg mener du er over normalt nærtagende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-387371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
red Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei! Det virker som om det er du som har hatt de skarpeste øynene på kona til samboeren din den kvelden, og ikke mannen din. Du har vært litt misunnelig og samtidig på vakt for om hun ville friste også din mann den kvelden, sjalu. Kanskje ikke så mye å ta på vei for en kveld. Men hvis du og mannen din er på nedtur i eget samliv, kan en slik affære få følger, dråpen som får begeret til å renne over, for han, slik du beskriver. Bruk anledningen til å ta parforholdet ditt opp til gjennomlysning. Sjekk opp hvor du selv er, og inviter mannen din til en prat. hva lengter og drømmer dere om siden dere er misfornøyd? Ikke begynn med historien fra baren med kameratens dame. Det blir det fort angrep og forsvar av og en negativ start på en samtale som dere må vinkle positivt for egen fremtid. Konsentrer deg om dere to, for det er vel viktigere å få klarlagt og forbedret? Koster et slikt svar 100 kroner ? Hvor får jeg sånn jobb ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-387765 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nhd Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Koster et slikt svar 100 kroner ? Hvor får jeg sånn jobb ? Skriv et svar til 200 kr er du snill. Om det er dobbelt så bra som det til 100 kr, er det bare å oppgi kontonummer så kommer pengene :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76041-urimelig-ii/#findComment-387771 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.