Gå til innhold

Unge jenter burde sexdebutere med voksen mann

Anbefalte innlegg

Gjest papirtiger

Hehehehe, for et morsomt innlegg.

Og ja, du er en ekkel gammel gris. Tror egentlig sjansene for at du får deg smårips er mikroskopisk.

Hvor gammel er en "ung jente" forresten? Og hvor gammel er en "voksen mann".

Patetisk forsøk på å rettferdiggjøre dine relativt perverse lyster.

Fortsetter under...

Hehehehe, for et morsomt innlegg.

Og ja, du er en ekkel gammel gris. Tror egentlig sjansene for at du får deg smårips er mikroskopisk.

Hvor gammel er en "ung jente" forresten? Og hvor gammel er en "voksen mann".

Patetisk forsøk på å rettferdiggjøre dine relativt perverse lyster.

En voksen mann i passe alder, er i år 35. Neste år bør jomfruhinnene sprettes av 36 år gamle menn osv... :-)

En skal jo egentlig ikke spørre om en dames alder, men her må jeg nesten gjøre et unntak.... eller holder det å si at jeg er 16,5 år?

Da jeg i dag runder et nytt tiår skal vi nok ikke se bort i fra at du ikke trenger å lyve på alderen din;)

Men 16,5 går helt fint det også..*glis*

Jeg er passert 40 og enslig mann, typisk kandidat til gammel gris :-)

Jeg jobba nettopp et år et sted med mange søte unge snupper, og det var hyggelig å ha dem rundt seg. Å slenge ut en fjærlett flørt en gang i uka ble alltid godt mottatt, men jeg sa til meg sjøl: "vær forsiktig med hva du sier, gjør og hvor du setter øya. Vis ingen spesiell oppmerksomhet, det er kort vei mellom en eldre gentleman og en gammel gris !".

Det at unge jenter burde debutere med eldre menn er bare tull og kun lett gjennommskuelig jakt på lammekjøtt for dem som liker det. Det er lov å like det selvsagt, men anstendigheten og vettet burde råde før hormonene.

Du har den rette tankegangen. En sunn ulv uten for mye kål.

Annonse

Meg1365380063

Jeg klarer ikke å si meg enig i forslaget ditt.

Jeg og kjæresten min debuterte med hverandre. Og det var helt perfekt! Ikke av teknikk, orgasmer og slikt - men fordi det var trygt og godt å være på samme nivå. Det var herlig å kunne kløne og le sammen, prøve seg fram sammen, lure på de samme tingene, og ikke være redd for å lure. Det var fint at begge gjorde det for første gang, for da ble det spesielt for begge. Og det var perfekt at han var kjæresten min, og ikke en "lærermester". Jeg har aldri følt noe behov for å gå til en som er dobbelt så gammel som meg, for å bli "god". Kjæresten min og jeg har utviklet oss sammen i den retningen vi vil, og har lært sammen underveis. Det er det aller beste! Jeg er lykkelig for at jeg slapp å føle meg "jomfruelig" og uvitende, men at vi tok tiden vi ville ha, snakket og lekte og har hele tiden hatt det bra!

Da jeg i dag runder et nytt tiår skal vi nok ikke se bort i fra at du ikke trenger å lyve på alderen din;)

Men 16,5 går helt fint det også..*glis*

forstår jeg det dit henn at det var på sin plass med gratulasjoner i går? at jeg egnetlig burde kjørt byen rundt med en lastebil full av pepper, kun for å finne deg?

16,5 år? herre min hatt, nå følte plutselig jeg meg gammel...

forstår jeg det dit henn at det var på sin plass med gratulasjoner i går? at jeg egnetlig burde kjørt byen rundt med en lastebil full av pepper, kun for å finne deg?

16,5 år? herre min hatt, nå følte plutselig jeg meg gammel...

Hehe. *kremt* ja, det er ikke så nøye det med peppern altså..

Foreløpig ser det ut som om jeg har valgt mine venner med omhu og slipper forhåpentligvis unna peppern.

Ja, du er vel ikke så langt unna du heller ettersom jeg husker.. et par år eller så..*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...