Gå til innhold

Forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Neandertaleren.

Kjæresten slo opp med meg for over et halvt år siden til fordel for en annen.

Jeg tok dette veldig hardt og vet vel egentlig også innerst inne at jeg ikke har kommet over henne. Hun har en datter fra et tidligere forhold også, noe som gjorde bruddet ekstra hardt i.o.m. at jeg ble veldig knyttet til datteren.

Jeg har etter hvert klart å innlede et annet forhold uten at jeg helt vet hvorhen det bærer fordi hun som jeg "roter" med nå hvorvidt jeg kan kalle det slik bare sier at vi tar det som det kommer. (Vi har hatt sex mer enn en gang).

Men saken er den...

Nå i helgen traff jeg min eks..

Hun tok kontakt med meg og vi satt og pratet ganske lenge.

Hun sa at det var så godt å se meg igjen og prate med meg.

Dessuten så ville hun klemme meg hele tiden.

Jeg satt der egentlig som et spørsmåltegn og prøvde å finne ut hva hun egentlig ville frem til uten at jeg spurte henne om dette.

Jeg vet at forholdet hun er i nå er litt turbulent til tider, men jeg tror hun har det bra likevel.

Jeg ble bare litt forvirret.

Dessuten så merket jeg også at følelsene mine for henne fortsatt er der og om mulig ble sterkere etter denne episoden.

Hva mener dere? Hva tror dere hun egentlig mente med denne oppførselen?

Hun var jo påvirket av alkohol, men ikke nevneverdig mye.

Hva skal man si?

Man får jo vite sannheten av små barn og fulle folk...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76063-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Syns du bare skal spørre henne rett ut, jeg! Hva vi her inne tror dette kan bety, hjelper deg lite, det kan jo hende at det vi kommer fram til er helt feil. Det er bare hun som kan svare deg (ikke sikkert hun kan det heller, mye mulig at hun er like forvirret som du er).

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76063-forvirret/#findComment-386224
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...