Gå til innhold

SJALU på eksens nye "venninne" HJELP!!!

Anbefalte innlegg

i ca ett år var jeg sammen med en kjempeherlig gutt. vi hadde samme interesser, vi likte det samme, alt bare klaffet. de første månedene var som rene glansbildet;vi var opp-etter-ørene forelska i hverandre. men etterhvert skjedde det et eller annet som gjorde at vi bare kranglet, og alt vi gjorde var bare fordi det var "gammel vane" så vi gjorde det slutt.(noe begge ville). jeg hadde det helt grusomt først. verden bare raste sammen. men så klarte jeg å komme over den værste kneika, men da ble eksen helt rar. han sippet, og var lei seg like mye som jeg var, men da var det var det jo ingen følelser med i bildet fra min side. jeg følte meg trygg, for jeg hadde jo fortsatt han. jeg likte tanken på at noen elsket meg, det var en trygg følelse. men idag fikk jeg sjokkmeldingen. etter å ikke ha snakket med han i hele ferien, kom jeg på skolen og fikk vite at han har noe på gang med en annen jente. jeg ble knust!!! tårene sprutet og hjertet brast, bokstavelig talt. jeg følte en blanding av forvirring og sjaulsi. Han var jo lissom min, da!! det var jo oss som var meant to be. jeg klarer ikke tanken på at en annen jente skal ta min plass. jeg gråter hele tiden, og det er grusomt å leve. føler jeg står helt alene. savner følelsen av å alltid ha noen der... klarer ikke komme over han. alt kommer tilbake. HJELP!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76133-sjalu-p%C3%A5-eksens-nye-venninne-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har det NØYAKTIG slik som jeg og x-en min hadde, NØYAKTIG! Bare det at nu har hun funnet seg ny type, det er ikke bare ett rykte slik du sier, og vi har vært sammen i 3 år, før det ble slutt nu i sommer. Har masse brev fra henne om at vi må holde ut, det skal bli oss igjen, åsså brøt hun plutselig kontakten og nu når jeg snakket med henne har hun funnet seg en ny fyr som er 6 år eldre en henne. Værden er så grusom!!

Det skulle være bare oss to, henne og jeg, vi hadde det så bra!

Gutt 23

Enten er man sammen, eller så er man det ikke.

Enten har man gjensidige forpliktelser, eller så har man det ikke.

Om du ikke holder fast på den som betyr noe for deg, må du faktisk bare finne deg i at noen andre snapper han.

Det er en god følelse og han noen på knærne, uten å være på knærne selv. Men i lengden er det usunt.

La han gå videre og gå videre selv.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...