Gå til innhold

FU: Har du vært utro noengang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

13

• Pappa Bjørn

8

• tigertrollet

8

• yellow

4

Ja, en gang da jeg var tjue år. Kjæresten min og jeg hadde reist på sydentur hver for oss. To uker.

Jeg skulle tilstå det for kjæresten min selvsagt, noe annet var ikke i mine tanker. Jeg hadde så dårlig samvittighet at jeg måtte be meg unnskyldt og forlate bordet og gå på do og spy! Så urolig i magen ble jeg av å være uærlig.

Straks jeg hadde lettet meg for byrden det var å ha vært uærlig, roet magen seg.

Jeg har aldri gjentatt det siden, for jeg har rett og slett ikke mage til å lyve eller bedra.

Annonse

Annonse

Gjest Hilke-mor

He-he. Statistikken sier det burde stå dårlig til, men den sier også at jeg burde ha 1,6 barn :-)

En sånn statistikk skyter vi en hvit pil etter!

I følge vitenskapen kan ikke humler fly heller!

Nei, jeg holder en knapp på deg og Karlson der :-)

Gjest Hilke-mor

Kan betro deg at sex er bedre nå enn da jeg var 20 av mange årsaker.

Gratulerer, det var hyggelig å høre!

Jeg er i 30-årene, og skulle dermed ha mye bedre sex enn da jeg debuterte som et-par-og-tyve. Nivået er omtrent det samme, så som sådan er det skuffende. Hadde jo forventa at det skulle gå fra fantastisk til ulta-super-fantastisk!Men jeg startet eksepsjonelt bra, da :-))

Ulv I Faarikaal

Gratulerer, det var hyggelig å høre!

Jeg er i 30-årene, og skulle dermed ha mye bedre sex enn da jeg debuterte som et-par-og-tyve. Nivået er omtrent det samme, så som sådan er det skuffende. Hadde jo forventa at det skulle gå fra fantastisk til ulta-super-fantastisk!Men jeg startet eksepsjonelt bra, da :-))

Alt er relativt, var det bra før og bra nå så blir det ikke bedre. Jeg har lært meg å ikke skru forventningene for høyt, la heller det positive overraske og komme etter litt. Store forventninger og dårlig resultat er det verste som kan skje. Det overrasker meg fremdeles at damer ikke tar initiativ, er det liksom å "gi seg bort" ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...