Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Har bare ventet på innlegg fra dere om at dere skulle igang med søskenforsøk jeg :-))

Lilium: Godt å høre at dere har funnet tilbake til hverandre. Sikkert lurt å ta en ting av gangen. Noen smarte overtalelses knep har jeg ikke, men ta tiden til hjelp. Så ordner det seg sikkert. Du er jo bare ungjenta, vet du :-)

Siwidi: Mannen din er nok ikke det først som syntes det er slitsomt med babyer. For det er det! Tror det ligger mye i det du sier om at når de blir litt større så blir det litt anderledes. Så med litt tid på seg ( + masing fra deg) så skal du se at du får han på gli:-)

Vi har fått innvilget en 3-pack på RH, men pga studiene mine så begynner vi ikke før til våren en gang. Også jeg da, som sa takk og sa farvel fra DOL i fjor sommer. Da var jeg SÅ FERDIG med dette styret, men nå er jeg klar igjen :-)

Vi får se. Vi tar et forsøk av gangen. Kanskje innen vi kommer igang så har de endret reglene igjen, slik at vi ikke får flere forsøk :o)

Koselig å høre fra de gamle kjente. Vi ble liksom kjent på en annen måte når vi hadde småprat. Det var så enkelt å bare stikke innom en tur :-)

Klem fra

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76193-siwidi-og-lilium/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅ koselig med personlig melding,da!! Det er jammen lenge siden sist!

Dere som kjenner hvem som skjuler seg bak nickene siwidi og lilium vet jo at vi har mye kontakt og at vi igjen strever med det samme problemet - gjenstridige menn. Tro meg, teamet er oppe omtrent hver gang vi møtes!

En ting jeg vet om min mann - det nytter ikke med masing! Nei, her skal jeg komme med små hint og drypp i ny og ne så får vi se hva som skjer. Foreløpig er det i allefall greit å la temaet ligge og la ham observere og tenke for seg selv. Dessverre er det et "draw-back" at jeg har funnet meg en mann som er såpass mye eldre enn meg enn 15 år. Har ikke allverdens tid.

Så koselig å høre at dere er igang igjen. Merkelig hvor fort man glemmer alt strevet! Lykke til og håper vi tastes igjen snart! Minner om chatten på FUBs hjemmesider. Er ikke så ofte der, men det hender, det hender... (Og da ikke som siwidi, men som den jeg er i min "offisielle" kapasitet...)

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76193-siwidi-og-lilium/#findComment-387786
Del på andre sider

Heisann,

koselig å se dere snart er igang igjen! Eller, det tar jo litt tid, men dere er hvertfall klar.

Har sendt deg en mail som du har sett. Håper vi får det til å klaffe. Dette blir bare kort innom. Er på jobb......

Vi kan jo chattes mer senere.

Klem fra

jeg er bare innom på en snarvisitt - mine to er fire mnd i går og krever sitt...ville bare si at jeg er så glad for at du og mannen har funnert tilbake!!!!! så deilig!!!!!!!!!!

stor klem og lykke til fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76193-siwidi-og-lilium/#findComment-399663
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...