Gå til innhold

til dere som jeg "kjenner"

Anbefalte innlegg

Gjest snart mamma til to?

Hei!

Var på ultralyd på mandag, og som jeg trodde - det var ikke rart som hadde skjedd der inni. Det var tegn til flere follikler - men de var jo kjempesmå.

Økte dosen og skal på ny kontroll på fredag. Det ser vel ut til at det kan bli uttak på tirsdag og tilbakesett på torsdag - 1 års dagen til sønnen vår :-)

kommer med ny oppdatering etter neste kontroll.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76255-til-dere-som-jeg-kjenner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint å få en oppdatering fra deg! Jeg har ikke hatt tid til å være inne på chatten i det siste!

Med økt dose går det sikkert bra- det SKAL jo gå bra!!!

Jeg krysser fingre og tær for deg!!!

Jeg kommer nok til å ta noen småturer innom nettet i morgen og først på dagen lørdag, men lørdag formiddag setter vi kursen mot Trondheim, og da har jeg ikke nett-tilgang.

MÅ DET GÅ BRA FOR OSS ALLE!!!!

Skal sende deg gode tanker!

Blå,tydelig klem fra

Hei du!

Lykke til i morgen! Håper det har blitt sving på sakene da!

Selv går jeg og venter på mensen, som naturligvis ikke kommer... dag 32 i dag og ingen tegn foreløpig. Er det ikke morsomt! Vet at jeg ikke er gravid,- ingen sex, nemlig :o)

Som sagt - lykke til i morgen og over helgen, naturligvis!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...