Belgarion Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei... Jeg bare lurte på en ting... Jeg og jenta har noen problemer. Vel egentlig ikke noe problem iogforseg siden vi begge nyter å elske med hverandre enormt. Men allikevel så ville jeg spørre. Er det normalt at jenter føler ubehag hvis en tar mye på klitoris og vagina (innsiden av kjeden også)? Fordi jenta mi klager hvis jeg tar for mye der.Hun kan også få vondt i innsiden:/ noe som gjør meg veldig lei meg siden jeg elsker å ta på henne.. beste jeg vet. Hun får også vondt i innsiden hvis vi holder på for lenge.. dette gjør henne veldig lei seg også... Noen posisjoner gjør også vondt for henne... som hvis hun sitter oppå meg så må jeg lene meg opp og holde henne for at det ikke skal gjøre vondt. Bakfra også... hun må lene seg så langt ned hun kan for at det ikke skal gjøre vondt. Og så lurte jeg på... er litt flaut å spørre om dette:/// men... er litt nervøs for hva det kan være.. når jeg tar inni henne med fingrene kan jeg føle noe rundt langt inne. En kjøttaktig klump, som er nokså fast.. kan dette være bare rundt inngangen til livmoren? Kan dette også være grunnen til at huin har vondt? Hun vet heller ikke:/ Håper på hjelp:) Gutt 21. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76333-jenta-mi-f%C3%A5r-vondt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
henny Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei Ja, det er helt normalt at hun får litt vondt når du tar på klitoris, den er veldig følsom og tåler ikke hardhent behandling. Den "klumpen" du kjenner inni henne er nok livmortappen, som også er følsom og som er deilig at blir stimulert, men også kan bli overstimulert. Hvis du kommer veldig dypt inn og kanskje litt for hardt kan det være vondt. Måten vi gjør det på er at han tar på meg til å begynne med, men når det blir ømt tar jeg over og da klarer jeg å stimulere meg til å orgasme. Hvis han kommer for dypt velger vi stillinger hvor han ikke greier det. F.eks. hvis han ligger ved siden av meg, eller bak på siden - slike ting. Når man sitter oppå er det bedre å legge seg ned over mannen, da kommer han ikke så dypt inn som hvis man sitter rett opp. Dere får prøve dere fram, og pass på at hun hele tiden forteller deg hvordan hun har det så du vet hvor grensene går. Ingenting er mer avtennende for henne enn å ligge å vente på at det evt. gjør vondt igjen.... Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76333-jenta-mi-f%C3%A5r-vondt/#findComment-388205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belgarion Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2002 Hei Ja, det er helt normalt at hun får litt vondt når du tar på klitoris, den er veldig følsom og tåler ikke hardhent behandling. Den "klumpen" du kjenner inni henne er nok livmortappen, som også er følsom og som er deilig at blir stimulert, men også kan bli overstimulert. Hvis du kommer veldig dypt inn og kanskje litt for hardt kan det være vondt. Måten vi gjør det på er at han tar på meg til å begynne med, men når det blir ømt tar jeg over og da klarer jeg å stimulere meg til å orgasme. Hvis han kommer for dypt velger vi stillinger hvor han ikke greier det. F.eks. hvis han ligger ved siden av meg, eller bak på siden - slike ting. Når man sitter oppå er det bedre å legge seg ned over mannen, da kommer han ikke så dypt inn som hvis man sitter rett opp. Dere får prøve dere fram, og pass på at hun hele tiden forteller deg hvordan hun har det så du vet hvor grensene går. Ingenting er mer avtennende for henne enn å ligge å vente på at det evt. gjør vondt igjen.... Lykke til! Hei! Ville bare si tusen takk for et saklig og informasjonsrikt innlegg! Gjorde meg glad:) Hun forteller meg alltid hvordan hun har det, så det er ikke noe problem... vi er veldig åpne og snakker om alt... gjerne etterpå også om det er nødvendig... Men hun syns det er litt trist at hun får vondt etter vi har holdt på en stund... men men... Ja. Tusen takk iallefall! Setter pris på gode svar;) Hilsen Gutt 21 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76333-jenta-mi-f%C3%A5r-vondt/#findComment-390503 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.