Gå til innhold

Oppdatering fra Skaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei på deg Skaun!

Gratulerer med to fine egg vel plassert der de hører hjemme!

Dette må gå veien, og så et i fryseren i bakhånd da! Jeg visste ikke at de hadde fryser på Medisinske, eller det er vel Medusa det heter nå??

Kunne du tenke deg å dele litt av erfaringene du har hatt med klinikken. Er spent på dette da vi har "følere" ute for alternativer i fremtiden.

Ønsker deg lykke til i de ulidelige spennende dagene som kommer. Når skal du teste forressten???

Tvi tvi!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76338-oppdatering-fra-skaun/#findComment-388323
Del på andre sider

skaun1365380362

Hei på deg Skaun!

Gratulerer med to fine egg vel plassert der de hører hjemme!

Dette må gå veien, og så et i fryseren i bakhånd da! Jeg visste ikke at de hadde fryser på Medisinske, eller det er vel Medusa det heter nå??

Kunne du tenke deg å dele litt av erfaringene du har hatt med klinikken. Er spent på dette da vi har "følere" ute for alternativer i fremtiden.

Ønsker deg lykke til i de ulidelige spennende dagene som kommer. Når skal du teste forressten???

Tvi tvi!

Klem fra

Til Løve69

Jeg har bare positivt å si om Medicus i Trondheim. Det er veldig bra oppfølging både med blodprøver for å se at du er nok nedregulert før du starter med sprøyter, og før egguttak. Videre er det ultralyd før start med spray, før eggutak, og i forbindelse med tilbakesetting.

For mitt vedkommende avdekket de cyster på eggstokkene som ville ha skapt problemer når jeg startet med spøyter. Jeg fjernet disse og gikk deretter videre med forsøket.

Hun på laben har 16 års erfaringer fra RiT. Hun har derfor mye kunnskap knyttet til dette.

Jeg gir de de beste anbefalinger

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76338-oppdatering-fra-skaun/#findComment-388388
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...