Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi fikk brev fra Helsedepartementet i dag og de gir oss medhold i at vi har krav på å få dekket poliklinisk behandling over 3.000 for forsøket vi hadde i januar. Tidligere forsøk før 1.1.2002 skal altså ikke telles med (for nye lesere, vi har hatt tre forsøk før 1.1.02). Jeg har kun fått lest innholdet i brevet pr. telefon, så jeg kan ikke ordgi rett hva de skrev, men det var ikke tvil. Vi hadde rett og trygdekontoret tar så feil så feil. :o)

Mannen min spurtet inn på trygdekontoret med en gang. Vi har fram til lørdag på å komme med eventuelle tillegg før klagesaken vår blir sendt fylkestrygdekontoret. Jeg håper at de tar til vettet og betaler oss de pengene med en gang. Nå står det jo svart på hvitt hva som er rett. Det er jo ingen grunn til å sende saken videre nå?

Hjelpe meg, tanken streifet meg nok en gang om at vi har jo to forsøk igjen hvis vi vil. Tror ikke det blir aktuelt, men det er jo kjekt å tenke på da. :o)

Hilsen en lettet og glad

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76394-vi-har-f%C3%A5tt-medhold-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...