Gå til innhold

hvorfor får jeg ikke orgasme?

Anbefalte innlegg

jeg er et jente som startet dårlig kan du si..

tretten år gammel så ble jeg seksualtmisbrukt av min daværende kjæreste..

dette er en stund siden, og jeg har hatt sex siden..

jeg er nå sammen med den herligste gutten på jord, men jeg klarer bare ikke å få orgasme..verken når jeg leker med meg selv, eller har sex med han..

jeg vet ikk hva jeg skal gjøre!

har gått til psykolog og alt, ,men det var bare ikek min greie....

noen tips?!? jeg trenger hjelp!

hilsen fortvilet jente...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76405-hvorfor-f%C3%A5r-jeg-ikke-orgasme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det kan være mange grunner til at du ikke får orgasme. En av grunnene kan være det du opplevde som 13-åring, og at du dermed binder deg når det gjelder å få orgasme - kall det gjerne en mental sperre: du har hatt dårlige erfaringer med sex tidligere, og denne opplevelsen ligger i bakhodet ditt, selv om du kanskje ikke tenker over det selv.

Mange jenter har problemer med å få orgasme sammen med en partner. Har selv opplevd at jenter jeg har vært sammen med har nærmet seg orgasmen, for så å trekke seg unna når den helt store toppen nærmer seg. Nå vet jo ikke jeg om dette er tilfellet med deg...?!?

Det kan også være en liten mulighet for at du rett og slett er en av de kvinnene som rett og slett ikke kan få orgasme. Men denne andelen er ganske liten, så det er vel ikke så veldig sannsynlig.Men muligheten er der...

Skulle jeg tippet-og dette blir jo ren gjetting, vil jeg tro at det du har opplevd gjør at du binder deg seksuelt. Prøv å snakke med typen din, slapp av og ta tiden til hjelp.

Før du vet ordet av det kan orgasmen med stor O være der...;)

Hei Mereten

Om alle kan få orgasme strides de lærde, men dette tror jeg gjelder vaginal. Med klitorisen din kan du sikkert få orgasme. Jeg svarer deg utifra egne erfaringer så jeg vet ikke noe om det psykiske/fysiske(?) ved den dårlige første-erfaringen din, men det å få orgasme var/er for meg (og veldig mange andre) hard jobbing! Jeg har vært sammen med mannen min i 10 år nå, og den første orgasmen jeg fikk var etter 7år! Hvis du koser med deg selv og finner ut måter du har det godt på, så er det egentlig bare å fortsette med det! Kanskje skal du ikke forvente å få en orgasme til en "kjappis" sånn med det første, men innimellom har man bedre tid - for det tar tid!! - og plutselig en dag er den der. I mellom tida skal du bare nyte og kose deg med kjæresten din(for jeg forstod det sånn at det går greit ellers??) Men jobb med deg sjøl - også når du "jobber" med han; altså HELE TIDEN.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...