Gjest Wita Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei! Håper det er ok for andre at jeg legger dette innlegget her. Siwidi, jeg har vært innom for å se etter deg av og til. Nå så jeg plutselig at du var her. Er jo litt nysgjerrig på hvordan det går med deg og Jacob. De skulle jo ha vært like gamle barna våre. Ser at strever litt med å få mannen din med på en til, da han synes at det er slitsomt med babyer. Ja, det er det, men det er mest slitsomt med den første kan du trøste han med. Overgangen er størst da. Hvordan går det med deg og Jacob da? Med oss går det bare fint. Jeg er fortsatt hjemmeværende, og har tenkt og være det frem til februar. Deilig å være hjemme og nyte småbarnstiden igjen. Ja, for det gjør jeg. Føler at jeg greier å kose meg mere denne gangen enn jeg gjorde med de to første. Man har blitt eldre og mindre rastløs kanskje. Ellers går det fint med Vilde også. Hun er bli og rolig. Hun er femten måneder i dag og nå er det like før hun går. Har gått lenge og holdt seg fast i møblene, men nå har hun begynt å slippe seg, og går ett par skritt sidelengs. Hun er så stolt vettu og hyler av fryd. Hun har var for en uke siden 9750g og 77.5 cm, så hun ser ikke mye prematur ut lenger. Ellers driver vi og øver på å si mamma, men foreløbig er det bare bappa, bappa, baaaapa, til min manns store glede. Rart og tenke på at det er sanart to år siden vi sprayet og sprøytet.Midt i prossessen følte jeg at tiden sto stille. Nå etterpå har det gått utrolig fort. Er litt spent på hvordan det blir å begynne å frakte til og fra barnehage igjen. Akkurat det føles veldig lenge siden. Har du begynt å jobbe forressten? Skriv noen ord da vel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76406-siwidi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest siwidi Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei!!!! Vi hisser kanskje på oss noen med personlige meldinger her, men skitt la gå! Med oss går det fantastisk. Jakob er en stor og god gutt på 13 måneder. Han tør heller ikke slippe seg helt, men står alene i flere sekunder, særlig hvis han ikke er klar over at ingenting holder ham. Regner med at han går om kort tid. Han var jo stor da han ble født og hele de 6-7 første månedene. Nå har han stagnert litt og er størrelsesmessig helt normal. Litt over 10kg og 76 cm ved 1-årskontroll. Jeg har begynt å jobbe igjen og Jakob er i barnehage på min manns arbeidsplass. Praktisk for meg, som slipper henting og bringing. Hverdagen går bedre enn forventet, kanskje fordi jeg har mye ferie tilgode som jeg tar ut litt og litt. Har også en veldig OK og fleksibel arbeidsgiver. Det hjelper! Vi skal forresten ha en liten reunion med alle de som pleide å møtes på Høvikodden. Du var jo en av de, men jeg er usikker på om du har fått mail fra Lilium? Vi har snakket om 30. oktober kl. 20 på Høvikodden. Lyst til å være med eller bare å "tastes" mer? Send meg en e-post på [email protected] Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76406-siwidi/#findComment-388663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.