Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De første dagene er liksom så greie, det er mange dager til testing og en synes en takler det hele ganske bra - så langt.

Men i underbevisstheten ligger tankene der og lurer...

Er det noen tegn....

Har vært øm i ryggen/korsryggen i flere dager nå, det er noe jeg pleier å være i tiden før eggløsning, og aldri ellers. Og i går kveld fikk jeg plutselig noen rare stikninger i magen. Omtrent som om noen stakk meg. Våkna i 04.30 tiden i natt også, og kjente de samme stikningene da også. Dette med å våkne opp om nettene gjorde jeg forøvrig sist gang også.(juni 2002)

Var lys våken midt på natta. Merkelige greier dette her. Jeg har jo ikke anelse om hvordan det vil arte seg å være gravid heller da...Så alt som kjennes unormalt blir fundert litt ekstra over...

For de som ikke vet; satte inn 2 opptinte embryo på mandag. Og da hadde de delt seg til minst 8 celler tror jeg.

Noen som vet når i "syklusen" embryoene fester seg til livmorslimhinnen?

Uansett så får jeg bare vente videre, lite annet å gjøre igrunnen...

medlem av granskningskommisjonen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76435-rugedag-4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei - jeg er på rugedag 7 og kjenner meg godt igjen. I går var alle "symptomene" borte, men i dag er de her igjen - eller er det bare bivirkninger av medisin ??? Jeg blir sprø. De første dagene var jeg kjempeoptimist, men når det nærmer seg testedag blir jeg mer og mer nervøs. Vi får smøre oss med tålmodighet. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76435-rugedag-4/#findComment-388904
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...