Gå til innhold

Å bli sugd med kondom? Følelsen

Anbefalte innlegg

Gjest saklig, takk

Jeg lurer på hvordan det føles å bli sugd med kondom, i motsetning til uten. At det er best uten sier seg selv. Det jeg spør om er i hvilken grad man får en "nedsatt følelse" med kondom. Kjenner man fortsatt en våt munn osv

Jeg hadde satt pris på en forholdsvis detaljert og "presis" redegjørelse for dette. Altså ikke intetsigende uttalelser, for det sier meg null og niks. Jeg håper noen her kan gi meg et detaljert og saklig svar.

Jeg registrerer at svært mange her bare kommer med "morsomme" kommentarer når en person lurer på noe. Eks: Det var en person tidligere som lurte på hvordan det føltes å slikke "mus". Ganske mange svarte, men bare 1 person var saklig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76486-%C3%A5-bli-sugd-med-kondom-f%C3%B8lelsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• McLoud

5

• Kapabel Snabel

5

• naiv

4

• SierDuDet

4

Nei, du kjenner ikke en våt munn når du har på kondom. Hvordan skulle trossalt det være mulig?

Du vil ha saklige svar, og jeg svarer saklig når jeg sier at det er bedre å ta seg en runk enn å bli sugd med kondom.

Hehe. Sånn hud imot hud følelse? :-)

Gjest saklig, takk

Nei, du kjenner ikke en våt munn når du har på kondom. Hvordan skulle trossalt det være mulig?

Du vil ha saklige svar, og jeg svarer saklig når jeg sier at det er bedre å ta seg en runk enn å bli sugd med kondom.

Greit. Ligger da nytelsen med å bli sugd med kondom bare i det rent visuelle? Man må da for pokker også kjenne noe fysisk? Jeg mener, kondomen er vel ikke bedøvelse heller da. Å bli sugd med kondom er altså verdiløst rent fysisk nytelsesmessig? Jeg bare spør, siden jeg ikke sitter med sammenligningsgrunnlaget. Hvorfor skulle man ved en ONS gidde å bruke kondom ved oralsex dersom man likegodt kunne avslutte selv? Hvorfor skulle noen betale 1200 for en blowjob med kondom dersom følelsen var tilnærmet lik å sitte hjemme på dassen å runke?

Greit. Ligger da nytelsen med å bli sugd med kondom bare i det rent visuelle? Man må da for pokker også kjenne noe fysisk? Jeg mener, kondomen er vel ikke bedøvelse heller da. Å bli sugd med kondom er altså verdiløst rent fysisk nytelsesmessig? Jeg bare spør, siden jeg ikke sitter med sammenligningsgrunnlaget. Hvorfor skulle man ved en ONS gidde å bruke kondom ved oralsex dersom man likegodt kunne avslutte selv? Hvorfor skulle noen betale 1200 for en blowjob med kondom dersom følelsen var tilnærmet lik å sitte hjemme på dassen å runke?

Hehe, godt svart! :-)

Annonse

1200??? Jøss.

Kapabel Snabel

Ikke at jeg kunne tenkt meg å betale for noe slikt, men sex er da mye mye mye mer enn bare det fysiske!

Gjest saklig, takk

Ikke at jeg kunne tenkt meg å betale for noe slikt, men sex er da mye mye mye mer enn bare det fysiske!

..."sex er da mye mye mye mer enn bare det fysiske!"

Ja.. Men oppsøker man en prostitutert eller har man seg en ONS så er det som regel kun det fysiske som teller. Forøvrig mener jeg at disse to tingene fysisk kommer ut på ett, med den forskjellen at sistnenvte er gratis og at hun også(forhåpentligvis) liker sexen. Men smører man tjukt på med illusjonen er det bare gratiskaspektet som står igjen mht forskjellen mellom dem.

Ikke kom med noe sentimentalt kliss nå da om "kjærlighet ved første blikk".

Kapabel Snabel

..."sex er da mye mye mye mer enn bare det fysiske!"

Ja.. Men oppsøker man en prostitutert eller har man seg en ONS så er det som regel kun det fysiske som teller. Forøvrig mener jeg at disse to tingene fysisk kommer ut på ett, med den forskjellen at sistnenvte er gratis og at hun også(forhåpentligvis) liker sexen. Men smører man tjukt på med illusjonen er det bare gratiskaspektet som står igjen mht forskjellen mellom dem.

Ikke kom med noe sentimentalt kliss nå da om "kjærlighet ved første blikk".

Spenningen/opphisselsen kan være like så viktig som det fysiske.

Ellers så er det også noe i det du sier om kjærlighet ved første pikk. (Var det uromantisk nok ;-)

Uten at jeg har noen personlig erfaring med å bli sugd med kondom, så betyr vel det at det er så utbredet, at er verdt det...

Gjest saklig, takk

Spenningen/opphisselsen kan være like så viktig som det fysiske.

Ellers så er det også noe i det du sier om kjærlighet ved første pikk. (Var det uromantisk nok ;-)

Hehe, du får unnskylde at min morgengrettenhet førte til et slikt kynisk utspill.

"Spenningen/opphisselsen kan være like så viktig som det fysiske"

Ja, helt klart. Det er dette jeg legger i det "visuelle" ved opplevelsen. (jfr mitt tidligere innlegg)

Annonse

Personlig fatter jeg ikke hvorfor noen gidder å betale 1200 kroner for en blow job, nei.

Spenningen med å ha en jente der må være det eneste.

Personlig fatter jeg ikke hvorfor noen gidder å betale 1200 kroner for en blow job, nei.

Spenningen med å ha en jente der må være det eneste.

"Spenningen med å ha en jente der må være det eneste" - og det å "eie" noen for en stakket stund.

Stakkarene!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...