Gå til innhold

Å bli sugd med kondom? Følelsen

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Det finnes da utgaver med smak - jordbær, lammestek, sushi, blomkål, tyrkisk pepper etc.?

Ingen med rosenkålsmak ? :-)

Gummi smaker det uansett, lateks inneholder svovel og det smaker ikke godt.

En jeg vet om har funnet opp et pulver man kan strø på musa til dama som smaker jordbær. Men senere fant han opp et annet pulver man kunne strø på jordbær som de smaker mus av !! Og det selger mye mer !

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• McLoud

5

• Kapabel Snabel

5

• naiv

4

• SierDuDet

4

Kapabel Snabel

Ingen med rosenkålsmak ? :-)

Gummi smaker det uansett, lateks inneholder svovel og det smaker ikke godt.

En jeg vet om har funnet opp et pulver man kan strø på musa til dama som smaker jordbær. Men senere fant han opp et annet pulver man kunne strø på jordbær som de smaker mus av !! Og det selger mye mer !

"Gummi smaker det uansett, lateks inneholder svovel og det smaker ikke godt."

Diskret som jeg er, skal jeg la være å spørre hvordan du vet det...

Ulv I Faarikaal

"Gummi smaker det uansett, lateks inneholder svovel og det smaker ikke godt."

Diskret som jeg er, skal jeg la være å spørre hvordan du vet det...

Har fått det opplyst, og kjenner lukta. De er også seige å tygge, men trenger ikke prøve for å finne ut det :-)

Nei, jeg har null erfaringer (verken den ene eller andre veien) Hvordan jeg vet prisen?

Vel, internett kan jo brukes til å hente inn opplysnnger om alt mellom himmel og jord.

Forøvrig gjaldt 1200 innemarkedet

Du mener kanskje at en realisering av det jeg snakker om her gjør meg til et dårligere menneske?

Uansett: Å bli runket uten kondom er som det fremgår (implisitt) mye bedre enn å bli sugd med kondom. Jeg ville gått for dette. Safe er det også. Så lenge det ikke er bakmenn inne i bildet kan jeg ikke se at dette skulle være en moralsk forkastelig handling. Lovlig er det også.

Jeg sier ikke at du er forkastelig, ei heller at du er dum hvis du betaler noen for å runke deg (men litt patetisk kanskje)

Jeg var i tullehjørnet, og da må du ikke ta meg så seriøs og være hårsår.

God natt

Det finnes da utgaver med smak - jordbær, lammestek, sushi, blomkål, tyrkisk pepper etc.?

Ville nok heller hatt smaken av kuk (for å si det på guttemåten) enn sushi når jeg sugde. Hvis han hadde smakt fisk, ville jeg nok sendt han rett i dusjen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...