Gjest Dipsey Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Du jeg har noen spørsmål til deg angående kontroller! Som du kanskje har fått med deg så skal vi igang med neste forsøk i slutten av måneden. Sist vi prøvde reiste jeg til oslo for å gå på kontrollene. Da jeg har pcos ble det faktisk endel turer til oslo. Det jeg lurte på var, brukte du Faber-Swennson som kontrollege? Og hvordan er hans ekspertise på å sjekke eggposer og modning av disse? (forstår du hva jeg mener) Vi er litt usikre på om vi skal gjøre det enklere for oss denne gangen og heller gå til kontroll hos ham istedet for å reise den lange veien til Oslo. Men så vet vi jo at på RH har de kompetanse til å sjekke alt grundig, og da er liksom alt tryggt. Jeg tviler ikke på at han også har like god kompetanse, men tenkte jeg måtte høre med deg hvordan du oppfatter hans kompetanse i henhold til observasjoner og utvikling av eggene.....Og, ringte du bare til ham for å avtale at han skulle kontrollere, eller avtalte du dette med sykehuset som igjen tok kontakt med ham?? Tusen takk for svar... Håper det går bra med deg?? Stor kos fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76512-trollmor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei Dipsey! Det var godt å høre at dere skal i gang igjen om kort tid ) Ja jeg brukte Faber-Swensson under alle 3 forsøkene. Hadde ikke vært i tvil hvis jeg var deg, hadde absolutt valgt han!! Han er både enormt dyktig faglig og et fantastisk menneske i tillegg!! Grunnen til at vi valgte han, er at Maigaardklinikken i Århus samarbeider med han og Dr. Nordland (holder til i samme hus, også en veldig dyktig lege) Faber-Swensson er jo spesialist i kvinnesykdommer og fødselshjelp, og han driver også og holder div. foredrag rundt omkring om aktuelle "kvinnetemaer". Når jeg har vært hos han for å sjekke eggposer har det foregått på den måten at han ved UL måler alle eggposene, etterpå ringer han klinikken og forteller åssen det ligger an. Da er det opp til klinikken (der du utfører forsøket) å avgjøre om du skal ha flere sprøyter eller om du er klar. Du må gjerne maile meg, hvis det er ting du lurer på. Adressen er: [email protected] Ellers går det bra med meg! Er gravid i 10. uke nå, og alt ser meget bra ut ) Går fortsatt til Faber-Swensson...;o) Lykke til med neste forsøk! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76512-trollmor/#findComment-389662 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.