Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er igang med 1.søskenforsøk,og kommer fra ul.kontroll og er deppa.Vi hadde ett forsøk for 2,5 år siden og fikk ei datter,og da gikk allt på skinner.Nå er det verre.Det første de fant var ei syste og eggposer var det dårlig med og de som er har meget ulik størrelse.Verdien på blodprøven var helt i grenseland før jeg startet med sprøytene.Skal jo selvfølgelig tilbake på mandag for ny vurdering,og spørsmålet er: har noen av dere opplevd det samme og allikevel fått modning og eggutak?????? Sisst så hadde jeg 13 egg og 8 befruktet så dere kan tro jeg er happy for øyeblikket.Skal fortsette med 150 ie. Er det noe håp????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76542-hjelp-og-erfaring-s%C3%B8kes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skaun1365380362

Hei!

JEg har opplevd noe liknende, men hos meg fant de cystene før jeg startet med sprøyter. Bakgrunnen for dette var at jeg ikke hadde fått blødning før oppstart med sprøyter og at jeg ikke var nok nedregulert. Hos meg fjernet de cystene, deretter startet jeg med sprøyter.

Det er trolig cystene som er årsaken til at eggposene utvikler seg forskjellig. Jeg ville ha spurt om det ikke var mulig å få fjernet cystene, for så å fortsette med spøyter.

Jeg håper det går bra med deg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...