Sauen1365380393 Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei! Jeg er ei jente som for tiden bor i Usa. Jeg har ikke noe lyst aa gaa til gynekolog her nede saa jeg lurer paa om noen kan hjelpe meg. Jeg har bittesmaa "kuler" som er paa begge sider av vagina. Paan den ene siden er det en strek av kuler paa en maate, som gaar bakover mot anus. Et par av dem har utviklet seg og har liknet paa kviser og deretter blii borte. Den perioden de liknet paa kviser var det vondt. Ellers plager de meg ikke i det hele tatt naar det gjelder smerte. Kan det vaere kviser, kjonnsvorter, talgkjertler? Jeg har ogsaa kjaerste hjemme og jeg vet at ikke han hadde ligget med noen andre. Vi hadde vaert sammen i et halvt aar foer jeg dro. Men jeg fikk ikke de kulene foer jeg kom hit. Jeg har ikke hatt sex med noen etter han, og han har ikke saanne kuler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76552-kjonnsvorter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.