Gå til innhold

P-Sprøyte

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nick nå

Jeg startet med PSprøyte i april og fikk neste sprøyte i Mai. Da fikk jeg beskjed om at menstruasjonen mest sanslynlig ville stoppe opp og det gjorde den. I Juli startet jeg med blødninger og hadde spotblødninger i 4 uker. Grunnen til at jeg skal ha psprøyte er forde jeg ikke klarer å huske å ta ppilen. Så da skjedde det at jeg skulle ta neste sprøyte i august men glemte den da også. Jeg fikk tatt sprøyta i midten av september og to dager etter startet jeg med mage kramper og spotblødninger. Jeg har blødninger fremdeles men nå har det blitt kraftige blødninger. I natt hadde jeg forferdelig vondt i begge sider og jeg våknet opp til at jeg hadde kjempe vondt og måtte skynde meg på toalettet. Det kom da en stor klump,,mulig at det var levringsklump men for meg så virket den så stor. Hva skjer???

Takker for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76574-p-spr%C3%B8yte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...