Gå til innhold

Jeg har |mistet lysten!

Anbefalte innlegg

Gjest turbolator

Jeg mener ikke at sex er bortkastet tid... men jeg forstår ikke at det skal være et problem at man ikke har sex. Selv er jeg så stygg at jeg aldri kan ha sex. Men jeg ville vært sjeleglad for en hånd å hålde i...

Er vi blitt så sexfixerte at et forhold uten sex er et dødt forhold/problem?

Hva da med oss stygge som aldri får noe?

kan du ikke kjøpe deg sex med en prostituert da??? vennlig hilsen

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• conan

16

• Zirine

10

• naiv

9

Mest aktive i denne tråden

...du tillegger meg en mening jeg ikke har. Jeg antar jo at han ikke m å ha sex. Hva med kjærlighet og nærhet. Er ikke det nok?

Ikke alle foretrekker sexfixerte kjærester. Noen velger en romantisk kjæreste.

Lykke til videre!

hei mislykket, jeg er en jente som også liker klemmer bedre enn sex!! du kan sende meg en mail hvis du vil: [email protected]

-kanskje det blir oss to??-

Okei, da ble jeg beroliget. Begynte å lure på hva som hadde gått av deg nå. Hmm, jeg kan ha en anelse om hvem mislykket er når jeg tenker meg godt om! :)

Når jeg skrev at han var en "faen", så mente jeg ikke det. Jeg synes faktisk at det er jævla bra humor at fyren har prestert å terge så mange dolere som han faktisk har klart, det siste året.

Fyren ligner jævlig på Sør. Tidligere forandret han også på headingen i innlegget, hver gang han svarte på noe, akkurat som Sør, og han er om mulig enda verre til å kverululere enn det Sør er. Likheten er slående.

Du vil også etterhvert se at fyren skriver jævla bra norsk, og han er lett å kjenne igjen på det.

Mine tips var tidligere: Altman, Jacob, Musikeren og Sør.

Jacob er det definitivt ikke da han garantert ikke ville skrevet innlegg under den matchen som nå nettopp er ferdig.

Jaja, nå er kampen over og jeg får komme meg 2 timer forsinket på fest, og det viktigste er at VIIIIIIIIIIIIIII VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vi snæiks :)

Ps. Jeg ville gjettet på at fyren er Sør, uten at det sier noe om hva jeg mener om Sør. Faktisk liker jeg fyren, selv om jeg vel aldri - eller i hvertfall jævla sjeldent - har vært enig med han i noe :)

Gjest hysj hysj

Hehe, nei, det er du som har hatt en alt for lang dolpause :)

Mislykket er en faen som kommer innom her med jevne mellomrom, skriver de mest hårreisende ting, og har personlighet som ikke ligner noe som helst.

Jeg er 100 % sikker på at mislykket er en annen doler som kødder. Bare vent, nå er han i gang igjen, og om en uke vil du også forstå at han er en bløff.

Jeg ville aldri skrevet sånt til en som faktisk virkelig var mislykket.

Ps. Ikke si at mislykket er Sør, da blir du utestengt :)

Men det er jo tilfellet da, er det ikke? Eller alle vet det, men ingen tør si noe?

Gjest gnellla

...jeg har neppe så mye å gå på. Jeg har en god del venner. Og mine venninner sier at jeg er koselig å være med. Men dessverre er jeg så stygg at det ikke nytter. Og erfaring tilsier vel at jenter ikke akkurat synes sjarme/godhet er bedre enn et godt utseende...

Iallfall har jeg ikke drept noen... og da stiller jeg jo bak de som har gjort det. Kan det virke som ...

Du generaliserer ikke i det hele tatt du, misklykket... god bedring!

...du tillegger meg en mening jeg ikke har. Jeg antar jo at han ikke m å ha sex. Hva med kjærlighet og nærhet. Er ikke det nok?

Ikke alle foretrekker sexfixerte kjærester. Noen velger en romantisk kjæreste.

Lykke til videre!

det vet vel du ytterst lite om siden du aldr har prøvd hverken kos, kjæreste eller sex? eller hvorfor skal du vite så mye bedre enn alle andre?

Annonse

Når jeg skrev at han var en "faen", så mente jeg ikke det. Jeg synes faktisk at det er jævla bra humor at fyren har prestert å terge så mange dolere som han faktisk har klart, det siste året.

Fyren ligner jævlig på Sør. Tidligere forandret han også på headingen i innlegget, hver gang han svarte på noe, akkurat som Sør, og han er om mulig enda verre til å kverululere enn det Sør er. Likheten er slående.

Du vil også etterhvert se at fyren skriver jævla bra norsk, og han er lett å kjenne igjen på det.

Mine tips var tidligere: Altman, Jacob, Musikeren og Sør.

Jacob er det definitivt ikke da han garantert ikke ville skrevet innlegg under den matchen som nå nettopp er ferdig.

Jaja, nå er kampen over og jeg får komme meg 2 timer forsinket på fest, og det viktigste er at VIIIIIIIIIIIIIII VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vi snæiks :)

Ps. Jeg ville gjettet på at fyren er Sør, uten at det sier noe om hva jeg mener om Sør. Faktisk liker jeg fyren, selv om jeg vel aldri - eller i hvertfall jævla sjeldent - har vært enig med han i noe :)

Det er nok en annen luring..

Gjest mislykket

det vet vel du ytterst lite om siden du aldr har prøvd hverken kos, kjæreste eller sex? eller hvorfor skal du vite så mye bedre enn alle andre?

Jeg bruker formallogikk. Jeg tenker som så: dersom man setter kjærlighet og romantikk høyest i forholdet, så kan man vel klare seg uten sex? Jeg mener: mange mennesker som er like stygg som jeg må klare oss uten både sex og kjærlighet. Kanskje man ikke alltid får både i pose og i sekk? Litt mindre sexfiksert, litt mer kjærlighet... tror jeg på!

Gjest mislykket

hei mislykket, jeg er en jente som også liker klemmer bedre enn sex!! du kan sende meg en mail hvis du vil: [email protected]

-kanskje det blir oss to??-

...det er godt å se at det fins noen romantikere igjen i verden!!

"Nur die Liebe macht das Wunder" (Novalis)

Jeg bruker formallogikk. Jeg tenker som så: dersom man setter kjærlighet og romantikk høyest i forholdet, så kan man vel klare seg uten sex? Jeg mener: mange mennesker som er like stygg som jeg må klare oss uten både sex og kjærlighet. Kanskje man ikke alltid får både i pose og i sekk? Litt mindre sexfiksert, litt mer kjærlighet... tror jeg på!

Problemet er bare at man blir så sinnsykt kåt av romantikk.

Annonse

...kanskje. Andre - de som ikke er så sexfiksert - blir kanskje amorøs istedenfor...

amorø´s a1 (fra fr 'forelsket') forelsket; erotisk, kjærlighets- være a- / a-e eventyr, sidesprang

Dette er hentet fra bokmålsordboka... du har tydeligvis sans for sex likevel du ;-)

Gjest mislykket

amorø´s a1 (fra fr 'forelsket') forelsket; erotisk, kjærlighets- være a- / a-e eventyr, sidesprang

Dette er hentet fra bokmålsordboka... du har tydeligvis sans for sex likevel du ;-)

Jeg tenker nok helst på den (etymologisk riktige) første betydningen. Ord kan dessverre ha et vid semantisk "skopos". Bruker anledningen til å presisere.

Gjest mislykket

;-)

Hva har du bedrevet tiden med siden ditt forrige anti-sexkorstog her inne? Hatt en fin sommer?

Min person er vel egentlig ikke så interessant. Dessverre har jeg ikke opplved så mye. Kjemper mye med negative tanker - og hån fra folk som uttrykker seg på samme måte som f.eks. "SierDuDet".

"Intet nytt under solen" (Kohelet & Nietzsche)

Min person er vel egentlig ikke så interessant. Dessverre har jeg ikke opplved så mye. Kjemper mye med negative tanker - og hån fra folk som uttrykker seg på samme måte som f.eks. "SierDuDet".

"Intet nytt under solen" (Kohelet & Nietzsche)

Du får nyte oppmerksomheten så lenge det varer.

Det har vel kommet noen nye brukere siden sist du var her inne, de sluker nok agnet ditt slik vi 'gamle' gjorde de første rundene du hadde :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...