Gå til innhold

Jeg har |mistet lysten!

Anbefalte innlegg

Jeg vil foreslå at du og kjæresten snakker ut om dette. Jeg synes det er rart at mangel på sex oppfattes som så vanskelig for kjæresten din. Kanskje hun/han har glemt årsaken til at han/hun er sammen med deg?

Så lenge dere ikke har problemer med å være nær hverandre og holde hvernadre nært, burde vel sex egentlig ikke være så viktig.

Kort sagt: finn tilbake (?) til romantikk og kjærlighet. Så kommer kanskje lysten på sex etterhvert.

Jeger sikker på at kjæresten din setter dit velvære fremfor evt. lyst på sex. Og kanskje det er kosen, ikke sexen som er viktigst?

Lykke til!

Pisspreik! Jeg lever i et nesten sexløst ekteskap og det er søren meg ikke noe igjen av kjærligheten heller!

Sex er viktig for ekteskapet!

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• conan

16

• Zirine

10

• naiv

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Du får nyte oppmerksomheten så lenge det varer.

Det har vel kommet noen nye brukere siden sist du var her inne, de sluker nok agnet ditt slik vi 'gamle' gjorde de første rundene du hadde :-)

Jeg vil be deg om en ting: ikke tillegg meg motiver jeg ikke har. Jeg vet ikke om noe "agn". Jeg har forsøkt å ta opp en del problemer. Jeg er forundret over reaksjonen. Virker som om de problemene jeg har nevnt helst ikke bør nevnes. Er dette et slags tabu?

Gjest mislykket

Pisspreik! Jeg lever i et nesten sexløst ekteskap og det er søren meg ikke noe igjen av kjærligheten heller!

Sex er viktig for ekteskapet!

Jeg respekterer din mening. Kanskje du kan respektere min? Selv om du inntar et annet standpunkt enn jeg gjør, ser jeg ingen grunn til å stemple ditt innlegg som "pisspreik". Jeg synes ikke det er "god takt og tone".

Når jeg skrev at han var en "faen", så mente jeg ikke det. Jeg synes faktisk at det er jævla bra humor at fyren har prestert å terge så mange dolere som han faktisk har klart, det siste året.

Fyren ligner jævlig på Sør. Tidligere forandret han også på headingen i innlegget, hver gang han svarte på noe, akkurat som Sør, og han er om mulig enda verre til å kverululere enn det Sør er. Likheten er slående.

Du vil også etterhvert se at fyren skriver jævla bra norsk, og han er lett å kjenne igjen på det.

Mine tips var tidligere: Altman, Jacob, Musikeren og Sør.

Jacob er det definitivt ikke da han garantert ikke ville skrevet innlegg under den matchen som nå nettopp er ferdig.

Jaja, nå er kampen over og jeg får komme meg 2 timer forsinket på fest, og det viktigste er at VIIIIIIIIIIIIIII VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vi snæiks :)

Ps. Jeg ville gjettet på at fyren er Sør, uten at det sier noe om hva jeg mener om Sør. Faktisk liker jeg fyren, selv om jeg vel aldri - eller i hvertfall jævla sjeldent - har vært enig med han i noe :)

Det er en eller annen som kødder, det er helt sikkert. Men det er nok ikke musiker. Altman kan muligens ha skrevet slik som han gjør. Jacob har et bra vokabular i likhet med "mislykket". Sør skriver også veldig bra norsk.

Nå har jeg ikke sagt at jeg tror noen av disse tre er "mislykket", altså. ;) Jeg har et annet stalltips...

Jeg vil be deg om en ting: ikke tillegg meg motiver jeg ikke har. Jeg vet ikke om noe "agn". Jeg har forsøkt å ta opp en del problemer. Jeg er forundret over reaksjonen. Virker som om de problemene jeg har nevnt helst ikke bør nevnes. Er dette et slags tabu?

Du er så søt så...

Men hva med å velge et nytt tem? Det gode gamle er litt oppbrukt nå tror jeg :-)

Gjest mislykket

Du er så søt så...

Men hva med å velge et nytt tem? Det gode gamle er litt oppbrukt nå tror jeg :-)

...jeg etterlyser en seriøs tilnærming. Stort sett har bare de samme svart. Dessuten er det vel ikke helt uvanlig at noen av de samme temaene berøres i ulike innlegg. Variasjoner over samme tema... men alltid "con amore"! Jeg frykter at innlegg fra eksempelvis "SierDuDet" er med på å skremme folk med divergerende "heterodox" oppfatning bort fra forumet. Jeg etterlyser rom for alle meninger, følelser... vi mennesker er så forskjellige. Jeg tror ikke at "SierDuDet" har monopol på sannheten. Jeg er interessert i mangfold. Jeg leser alt "SierDuDet" med stor interesse - og vil forsvare hans/hennes rett til å uttrykk seg. Men jeg hadde blitt glad om man kunne være litt mer saklig og litt mindre "ad hominem" i formen.

Jegtror mer på evnen til å lytte og hjelpe enn å "slå ned for fote".

Annonse

Jeg respekterer din mening. Kanskje du kan respektere min? Selv om du inntar et annet standpunkt enn jeg gjør, ser jeg ingen grunn til å stemple ditt innlegg som "pisspreik". Jeg synes ikke det er "god takt og tone".

Akkurat nå er jeg for frustrert til å kunne forstå meningen din, men jøss, jeg respekterer og godtar at det finnes folk som tenker sånn som deg. Synd for ektefellen...

Gjest Hydra 1

Det er en eller annen som kødder, det er helt sikkert. Men det er nok ikke musiker. Altman kan muligens ha skrevet slik som han gjør. Jacob har et bra vokabular i likhet med "mislykket". Sør skriver også veldig bra norsk.

Nå har jeg ikke sagt at jeg tror noen av disse tre er "mislykket", altså. ;) Jeg har et annet stalltips...

Eg trur han prøver å etterlikne Sørs stil, med *klem* og greier. Sør ville nok prøvd å ikkje likne på Sør.

Gjest mislykket

Akkurat nå er jeg for frustrert til å kunne forstå meningen din, men jøss, jeg respekterer og godtar at det finnes folk som tenker sånn som deg. Synd for ektefellen...

...slike som oss har ingen ektefelle. Kanskje fordi det å ha våre meninger (les: synet på kjærlighet som viktigere enn sex) er så forferdelige.

...jeg etterlyser en seriøs tilnærming. Stort sett har bare de samme svart. Dessuten er det vel ikke helt uvanlig at noen av de samme temaene berøres i ulike innlegg. Variasjoner over samme tema... men alltid "con amore"! Jeg frykter at innlegg fra eksempelvis "SierDuDet" er med på å skremme folk med divergerende "heterodox" oppfatning bort fra forumet. Jeg etterlyser rom for alle meninger, følelser... vi mennesker er så forskjellige. Jeg tror ikke at "SierDuDet" har monopol på sannheten. Jeg er interessert i mangfold. Jeg leser alt "SierDuDet" med stor interesse - og vil forsvare hans/hennes rett til å uttrykk seg. Men jeg hadde blitt glad om man kunne være litt mer saklig og litt mindre "ad hominem" i formen.

Jegtror mer på evnen til å lytte og hjelpe enn å "slå ned for fote".

Du har stor underholdningsverdi og mange flotte ord:-)

Hadde det ikke vært for at jeg har vært i diskusjoner med deg før hadde jeg nok vært frista til å hoppe på!

Gjest mislykket

Du har stor underholdningsverdi og mange flotte ord:-)

Hadde det ikke vært for at jeg har vært i diskusjoner med deg før hadde jeg nok vært frista til å hoppe på!

...hvorfor så opptatt av min person. Hva med å forholde seg til det jeg skriver. Er du uenig i noe av det jeg skriver, er det viktig at du deler dine tanker med oss. Vi har alle mye å lære. Ikke minst en person som jeg.

Jacob kan vi utelukke da mislykket var aktiv under fotballkampen på lørdag.

Det ligner ikke Sør å holde på sånn, men at det er sør han ligner mest på er det ingen tvil om.

Ditt stalltips er?

Gjest QuePasta

Det ligner ikke Sør å holde på sånn, men at det er sør han ligner mest på er det ingen tvil om.

Ditt stalltips er?

Kjære alle sammen.

Livssyn ble stengt pga. personhets. For å unngå at Åpent lider samme skjebne, er det best om vi diskuterer sak og ikke personer.

Takk for oppmerksomheten.

Annonse

...hvorfor så opptatt av min person. Hva med å forholde seg til det jeg skriver. Er du uenig i noe av det jeg skriver, er det viktig at du deler dine tanker med oss. Vi har alle mye å lære. Ikke minst en person som jeg.

Har skrevet seriøse innlegg til deg de første par gangene du hadde stakkars-mislykket-antisexrunder her inne, du får nok heller kose deg med noen andre denne gangen. For min del er temaet litt for gammelt og oppbrukt.

... men ha en fortsatt fin dag :-)

Når jeg skrev at han var en "faen", så mente jeg ikke det. Jeg synes faktisk at det er jævla bra humor at fyren har prestert å terge så mange dolere som han faktisk har klart, det siste året.

Fyren ligner jævlig på Sør. Tidligere forandret han også på headingen i innlegget, hver gang han svarte på noe, akkurat som Sør, og han er om mulig enda verre til å kverululere enn det Sør er. Likheten er slående.

Du vil også etterhvert se at fyren skriver jævla bra norsk, og han er lett å kjenne igjen på det.

Mine tips var tidligere: Altman, Jacob, Musikeren og Sør.

Jacob er det definitivt ikke da han garantert ikke ville skrevet innlegg under den matchen som nå nettopp er ferdig.

Jaja, nå er kampen over og jeg får komme meg 2 timer forsinket på fest, og det viktigste er at VIIIIIIIIIIIIIII VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANT! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Vi snæiks :)

Ps. Jeg ville gjettet på at fyren er Sør, uten at det sier noe om hva jeg mener om Sør. Faktisk liker jeg fyren, selv om jeg vel aldri - eller i hvertfall jævla sjeldent - har vært enig med han i noe :)

*ler*

Jeg kan garantere deg at jeg ikke er "Mislykket"! Og hvis du husker tilbake så var "Mislykket" så til de grader misogynistisk (kvinnehatende) at jeg ville aldri skrevet noe slikt som en fleip engang!

Forøvrig synes jeg at jeg skriver mange nok innlegg under mitt eget nick, og jeg ikke skulle "finne på" flere i tillegg.

(Har faktisk kun skrevet som "Sør" og "Sørlige")

Med vennlig hilsen

dove1365380393

Takk til dere som svarte!

Ble derimot ikke like glad for at innlegget mitt har resultert i en debatt side...

Snakker åpent med kjæresten min om problemet, men det har liksom ikke hjulpet. Har følt sexen som et mas i det siste. Jo mer vi har snakket om det jo mindre lyst har jeg hatt liksom.

MEN, nå hadde vi en utrolig romantisk helg sammen. Brukte mye tid på hverandre og slappet av. Gjorde litt annerledes ting enn vanlig og sånn. Resulterte i herlig sex! Om det nå forsetter å være slik vet jeg ikke. Håper jo. Tror nok løsningen er å slappe av, ikke være så sex fiksert osv, da kommer sexen naturlig.I hvertfall denne gangen...

Igjen, gud så herlig å endelig, etter en mnd, å kunne elske med han jeg elsker.

Kos og klem

Ditt stalltips er?

Hehe - nei den gjørma får du meg ikke ut i. Men det er helt klart at det er en som er stuevarm her på DOL og skriver glimrende. Menne - det var nå bare noe som slo meg da jeg leste nedover her - jeg er ikke akkurat overbevist om at det er ham.

Gjest mislykket

Takk til dere som svarte!

Ble derimot ikke like glad for at innlegget mitt har resultert i en debatt side...

Snakker åpent med kjæresten min om problemet, men det har liksom ikke hjulpet. Har følt sexen som et mas i det siste. Jo mer vi har snakket om det jo mindre lyst har jeg hatt liksom.

MEN, nå hadde vi en utrolig romantisk helg sammen. Brukte mye tid på hverandre og slappet av. Gjorde litt annerledes ting enn vanlig og sånn. Resulterte i herlig sex! Om det nå forsetter å være slik vet jeg ikke. Håper jo. Tror nok løsningen er å slappe av, ikke være så sex fiksert osv, da kommer sexen naturlig.I hvertfall denne gangen...

Igjen, gud så herlig å endelig, etter en mnd, å kunne elske med han jeg elsker.

Kos og klem

Hei! Jeg er helt enig med deg i at det er beklagelig at man ikke har klart å holde seg til saken - dvs. ditt spørsmål, og de spørsmål som kan tilknyttes det.

Men desto mer gledelig at dere fant ut av det... helt selv. Jeg tror vi alle kan lære noe av din / deres erfaring: som du sier selv: litt mindre sexfiksering... mer romantikk... og ting ordner seg.

Vive l'amore!

Gjest mislykket

Hm. Tenk om du er den siste romantikeren?

...mulig det. Men alle ting vender jo tilbake (kfr. Nietzsche). Den som lever, får se...

Det er vel slik at vi alle signaliserer noe med vårt valg av nick... selv har jeg valgt å spille med åpne kort (dvs. ikke gjøre meg bedre enn jeg er...).

Mon tro hva som skjuler seg bak din nominale maske?

"Mit kald er ei at svare men at spørge."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...