Gå til innhold

Jeg har |mistet lysten!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• conan

16

• Zirine

10

• naiv

9

Mest aktive i denne tråden

*ler*

Jeg kan garantere deg at jeg ikke er "Mislykket"! Og hvis du husker tilbake så var "Mislykket" så til de grader misogynistisk (kvinnehatende) at jeg ville aldri skrevet noe slikt som en fleip engang!

Forøvrig synes jeg at jeg skriver mange nok innlegg under mitt eget nick, og jeg ikke skulle "finne på" flere i tillegg.

(Har faktisk kun skrevet som "Sør" og "Sørlige")

Med vennlig hilsen

"Jeg kan garantere deg at jeg ikke er "Mislykket"! Og hvis du husker tilbake så var "Mislykket" så til de grader misogynistisk (kvinnehatende) at jeg ville aldri skrevet noe slikt som en fleip engang!"

Jeg tror deg selvsagt, men dere skriver veldig likt. Mulig Mislykket gjør det bevisst.

Jeg tror for øvrig, som jeg vel sa, at du ikke er typen til å dra denne spøken hver sjette måned :)

...mulig det. Men alle ting vender jo tilbake (kfr. Nietzsche). Den som lever, får se...

Det er vel slik at vi alle signaliserer noe med vårt valg av nick... selv har jeg valgt å spille med åpne kort (dvs. ikke gjøre meg bedre enn jeg er...).

Mon tro hva som skjuler seg bak din nominale maske?

"Mit kald er ei at svare men at spørge."

Hm! hm..!

Hehe - nei den gjørma får du meg ikke ut i. Men det er helt klart at det er en som er stuevarm her på DOL og skriver glimrende. Menne - det var nå bare noe som slo meg da jeg leste nedover her - jeg er ikke akkurat overbevist om at det er ham.

Jeg er heller ikke overbevist om at det er en "han", og skulle jeg gjettet på damer ville jeg utvilsomt gjettet på Zirine.

Dog mener jeg å huske at hun ble kastet ut nettopp pga diskusjoner med denne mislykkede skapningen, og det virker jo isåfall litt rart i forhold til en diskusjon med seg selv...

Det kunne kanskje vært naiv også, men nei... det tror jeg bare ikke :)

Jeg er heller ikke overbevist om at det er en "han", og skulle jeg gjettet på damer ville jeg utvilsomt gjettet på Zirine.

Dog mener jeg å huske at hun ble kastet ut nettopp pga diskusjoner med denne mislykkede skapningen, og det virker jo isåfall litt rart i forhold til en diskusjon med seg selv...

Det kunne kanskje vært naiv også, men nei... det tror jeg bare ikke :)

At det er Zirine tviler jeg _sterkt_ på. Men jeg er uansett glad for å ha ham tilbake, det liver opp litt. ;)

At det er Zirine tviler jeg _sterkt_ på. Men jeg er uansett glad for å ha ham tilbake, det liver opp litt. ;)

Jeg tror heller ikke at det er Zirine, bare så det er sagt.

Men hvem er ditt stalltips?

Kom igjen, nå. Send det til meg på mail eller noe sånt! :)

Annonse

... og det er jeg også, som ikke engang klarte å stave overskriften riktig....

sukk

Det er godt mulig at jeg er mislykket, men jeg er ikke Mislykket.

Jeg har alibi. Ingen her som er ved sine fulle fem tror at jeg skrev innlegg under fotballkampen på lørdag. Det gjorde mislykket.

Sjekket i pausen.

Ulv I Faarikaal

Det er godt mulig at jeg er mislykket, men jeg er ikke Mislykket.

Jeg har alibi. Ingen her som er ved sine fulle fem tror at jeg skrev innlegg under fotballkampen på lørdag. Det gjorde mislykket.

Sjekket i pausen.

Jeg ble også beskyldt for å være Mislykket...

Hehe - nei den gjørma får du meg ikke ut i. Men det er helt klart at det er en som er stuevarm her på DOL og skriver glimrende. Menne - det var nå bare noe som slo meg da jeg leste nedover her - jeg er ikke akkurat overbevist om at det er ham.

Hehe. Har du fått noen aha-opplevelser også?

Annonse

"Jeg kan garantere deg at jeg ikke er "Mislykket"! Og hvis du husker tilbake så var "Mislykket" så til de grader misogynistisk (kvinnehatende) at jeg ville aldri skrevet noe slikt som en fleip engang!"

Jeg tror deg selvsagt, men dere skriver veldig likt. Mulig Mislykket gjør det bevisst.

Jeg tror for øvrig, som jeg vel sa, at du ikke er typen til å dra denne spøken hver sjette måned :)

Hei,

Det er en annen vesentlig forskjell også: jeg siterer ikke Nietzche, samtidig som jeg påstår at jeg har 40 (eller var det 60?) i IQ... (Åpenbart løgn med andre ord.)

Men litt mer fundamentalt: jeg har to sykdommer som er dødelige uten daglig medisinsk behandling, uten at jeg "sutrer" over det, eller min situasjon i verden! Tvertimot har jeg aldri vært særlig fokusert på "meg selv" i trådene her.

Forøvrig behøver ikke "Mislykket" være noen fra DOL, men et eget nick, som ikke skriver som andre, men kun når han er ute på perm.

Med vennlig hilsen

Hei,

Det er en annen vesentlig forskjell også: jeg siterer ikke Nietzche, samtidig som jeg påstår at jeg har 40 (eller var det 60?) i IQ... (Åpenbart løgn med andre ord.)

Men litt mer fundamentalt: jeg har to sykdommer som er dødelige uten daglig medisinsk behandling, uten at jeg "sutrer" over det, eller min situasjon i verden! Tvertimot har jeg aldri vært særlig fokusert på "meg selv" i trådene her.

Forøvrig behøver ikke "Mislykket" være noen fra DOL, men et eget nick, som ikke skriver som andre, men kun når han er ute på perm.

Med vennlig hilsen

Nå er det ikke så mange med IQ på 40 eller 60 som siterer Nietzche, men enkelte går like fullt på det fyren sier :)

Nei, jeg har aldri hørt deg klage heller, og jeg trodde ikke det var deg.

Han bare skriver ganske likt, og tidligere forandret han også på enhver heading...:)

Nå er det ikke så mange med IQ på 40 eller 60 som siterer Nietzche, men enkelte går like fullt på det fyren sier :)

Nei, jeg har aldri hørt deg klage heller, og jeg trodde ikke det var deg.

Han bare skriver ganske likt, og tidligere forandret han også på enhver heading...:)

Jeg tror det er conan som spiller mislykket.

Det er noe med språket - litt gammelmodig og "dansk", f. eks. skriver mislykket extra i stedet for ekstra. Det kunne conan også ha gjort.

Og begge er glad i fremmedord.

Evneveik eller midre intelligent er han uansett ikke. Mislykket er meget velartikulert.

Jeg tror det er conan som spiller mislykket.

Det er noe med språket - litt gammelmodig og "dansk", f. eks. skriver mislykket extra i stedet for ekstra. Det kunne conan også ha gjort.

Og begge er glad i fremmedord.

Evneveik eller midre intelligent er han uansett ikke. Mislykket er meget velartikulert.

Jeg trodde ikke det var conan grunnet at han så vidt jeg visste bare var på nettet når han var på jobb.

Men nå ser jeg jo at han også er her til andre tidspunkter, så dersom det er en kjent og kjær doler som skriver disse innleggene, så er det nok Conan.

Jupp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...