Gå til innhold

Jeg har |mistet lysten!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• conan

16

• Zirine

10

• naiv

9

Mest aktive i denne tråden

Det er trist med denne klappjakten på Mislykket. Alt han søker er dialog og gjensidig respekt der mennesker tas for det de er, ikke hvordan de blir dømt pga av utseendet.

Ja, hvis han er ekte er det meget beklagelig og trist at han blir mobbet og trakassert. Det er jeg helt enig i.

Men de som snakker hardt til ham tror han er en fleip.

Jeg tror fortsatt han er ditt alter ego, men jeg skal ikke mase mer med det.

Nettopp :)

Og hvor mye har du kjedet deg i det siste?

Det er nok letter å holde styr på tiden jeg ikke har kjedet meg....

Hvilket beviser at jeg ikke er Mislykket (vel, derom strides de lærde), siden jeg IKKE hadde kjedet meg, dersom jeg hadde raljert med dolerne forkledd som Mislykket.

Game, set and Match. Sjakk matt. Game over. ;-)

Og det er ikke deg?

Tja... argumenet mot at det kan være deg er som jeg sa at det ikke ser ut som om du pleier å være her i helgene. Det var Mislykket.

Dessuten er du rimelig sikkert ikke homse, ergo ville du sett på kampen på lørdag i stedte for å skrive innlegg her :)

At han skriver likt som deg, dersom det ikke er det, det er det i hvertfall ingen tvil om.

Humoren er for øvrig jævla bra, i hvertfall i forhold til at fyren alltid klarer å fyre opp dolere så jævlig som han gjør.

Ingen andre som klarer det :)

Jo, kanskje Sør :)

Tenk om Mislykket ikke er en fleip?? Jeg synes vedkommende bak nicket er for konsistent til å fleipe.

Det er riktig at jeg ikke har vært på nett på privaten på lenge, siden jeg både har hatt modem og ISP problemer. Dette ble rettet i går, så fra nå av kan det være at jeg surfer mer i fritiden, selv om jeg ikke har de samme kjedsomhetsproblemer der som på jobben. :-)

Men, jeg er ikke så veldig homofil, og jeg kunne faktisk funnet på å lagt inn et innlegg under en fotballkampen mellom Norge og Paraguay forrige helg... ;-)

Det er nok letter å holde styr på tiden jeg ikke har kjedet meg....

Hvilket beviser at jeg ikke er Mislykket (vel, derom strides de lærde), siden jeg IKKE hadde kjedet meg, dersom jeg hadde raljert med dolerne forkledd som Mislykket.

Game, set and Match. Sjakk matt. Game over. ;-)

La meg bare fortelle deg en ting. Jeg er en engel og har dermed ingen problem med å fly over diverse røyktepper som du legger ut her.

Game, set and Match går ikke på denne dama, nei.

La meg bare fortelle deg en ting. Jeg er en engel og har dermed ingen problem med å fly over diverse røyktepper som du legger ut her.

Game, set and Match går ikke på denne dama, nei.

"Jeg er en engel, og flyr over..."

Hvem sine sokker har du røyket nå? :-)

Annonse

Tenk om Mislykket ikke er en fleip?? Jeg synes vedkommende bak nicket er for konsistent til å fleipe.

Det er riktig at jeg ikke har vært på nett på privaten på lenge, siden jeg både har hatt modem og ISP problemer. Dette ble rettet i går, så fra nå av kan det være at jeg surfer mer i fritiden, selv om jeg ikke har de samme kjedsomhetsproblemer der som på jobben. :-)

Men, jeg er ikke så veldig homofil, og jeg kunne faktisk funnet på å lagt inn et innlegg under en fotballkampen mellom Norge og Paraguay forrige helg... ;-)

"og jeg kunne faktisk funnet på å lagt inn et innlegg under en fotballkampen mellom Norge og Paraguay forrige helg... ;-)"

Paraguay my ass, og du er herved å betrakte som homofil!

:)

Gjest ikke undertegnet igjen

"SDD, jeg synes du er litt patetisk nå. Er du selvutnevnt som DOL-pliti eller noe?"

Politi?. Jau, det er meg og Bush. Jeg er dol-politi, og han er verdens politi.

"Du bestemmer vel ikke hvem som skal skrive her inne eller under hvilke nick de skal skrive!"

Har jeg bestemt at noen ikke skal skrive her inne?

"Selv om du er her mye (kanskje mest) så betyr ikke det at du kan bestemme over oss andre. Virker nemlig som du tror du har en særstilling på eneller annen måte."

Men har jeg nå villet bestemme over?

"Når det gjelder innlegg er det kvalitet mer enn kvantitet (= SDD) som gjelder,synes nå jeg."

Jeg skriver både kvalitet og kvantitet.

"Selv så skriver jeg også innlegg her inne under flere nick. Det kani ngen nekte meg (eller noen andre)."

Har jeg prøvd å nekte deg eller andre å skrive under flere nick?

"Når dere liksom skal leke detektiver og finne ut at det og det nicket er det samme, det er så barnslig. Høres ut som en skokk unger. Gjettelek deluxe. Hva er vitsen. Vedkommende vil vel ikke utlevere seg totalt da."

Mislykket er en som kødder, og sannsynligvis en vi som gjetter "kjenner" godt her fra dol. Han synes bare det er morsomt at vi kødder med han.

"Slik som du raljerer her så skjønner jo folk du kjenner i RL hvem du erø Bla pga humor, forskjellige meninger og uttrykksmåter."

Ja, jeg kunne sikkert blitt kjent igjen i RL. Ikke utifra humor, men kanskje utifra tidligere personlige opplysninger.

" Det er (antakelig) ok for deg. Men så GODTA (for faen) at anre kanskje ikke er like PR-kåt som deg. Noen VIL ikke kjennes igjen i RL."

Mislykket er en spøk. Du skjønner ikke bedre, så hele innlegget ditt faler på stengrunn.

"De ville kanskje til og med synes det var FLAUT å rølpe rundt her i så stor grad som du gjør feks."

Nei, hvorfor det? Jeg har nå engang pc på jobb, og er ikke overarbeidet når jeg skriver her.

"Jeg personlig synes det tyder på litt nedsatte evner av et eller annet slag ,eller nedsatt livsinnhold."

Jeg har ikke nedsatte evner, ei heller nedsatt livsinnhold. Dog sitter jeg som sagt stort sett på jobb.

"Andre har kanskje rett og slett skjønt det og prøver ved flere nick å 'skjule sine sspor'."

Det er isåfall patetisk.

"Jeg synes selv jeg er alt for mye her inne. Grunnen til det er at jeg er sykmeldt."

Og jeg jobber. Enig i at jeg er her for mye, men som sagt; jeg er på jobb.

"Og jeg forteller ingen at jeg surfer så mye rundt her."

Ingen i RL vet hvor mye jeg er på nettet.

" For det ville jeg synes var flaut."

Jeg også. Hva folk her inne tror er en annen sak.

"AT en ikke har annet å fylle dagen med enn å surfe rundt på DOL med andre som ikke er i jobb eller andre som har en jobb som ikke er mer viktig enn at en kan bruke en stor del av arbeidstiden på DOL."

Jobben kan være viktig selv om man har tid til å sitte her. Flertallet her sitter på jobb, og personlig gjør jeg en faen så god jobb selv om jeg fyller dødtiden med dol.

"La folk ha nickene sine (og meningene sine) ifred."

Dette er et diskusjonsforum, og selv du bør forstå at man ikke får ha meningene sine i fred på et slikt forum.

"Synes egentlig du er ganske teit noen ganger."

Det såret.

"Men mange her gidder nok ikke 'svare' deg, for da er du der som en høk. Du er vel den som har best tid til slike ting...."

Mulig jeg har best tid til slike ting, men jeg registrerer ikke at folk ikke svarer meg. Tvert i mot.

Du må se noe som ikke jeg ser.

Ja, jeg ser noe som du ikke ser. Du må har en stor personlighetsbrist. Hvem andre hadde i det hele tatt giddet å svare SÅ detaljert på kritikk. Tilbakevise påstand på påstand. Det er sykt.

Det er som du sier veldig uhøytidelige diskusjoner her inne. Hvorfor føler du da at du MÅ tilbakevise alt som lukter av kritikk hvis det er stilet til deg? Tror ingen her inne har noe stort ønske av at du må rettferidggjøre dine meninger hele tiden. SÅ interessante er de dog ikke.Du må jo lide av komplekser av en eller annen art.

Gjest conan ikke undertegnet igjen

"og jeg kunne faktisk funnet på å lagt inn et innlegg under en fotballkampen mellom Norge og Paraguay forrige helg... ;-)"

Paraguay my ass, og du er herved å betrakte som homofil!

:)

I play you like a violin....

;-)

Annonse

Ja, jeg ser noe som du ikke ser. Du må har en stor personlighetsbrist. Hvem andre hadde i det hele tatt giddet å svare SÅ detaljert på kritikk. Tilbakevise påstand på påstand. Det er sykt.

Det er som du sier veldig uhøytidelige diskusjoner her inne. Hvorfor føler du da at du MÅ tilbakevise alt som lukter av kritikk hvis det er stilet til deg? Tror ingen her inne har noe stort ønske av at du må rettferidggjøre dine meninger hele tiden. SÅ interessante er de dog ikke.Du må jo lide av komplekser av en eller annen art.

Noen teori i forhold til hvilke komplekser jeg lider av?

Jeg ser nemlig ikke det heller, men det gjør kanskje du?

Give me a hint, baby...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...