Gå til innhold

Jeg har |mistet lysten!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Noen teori i forhold til hvilke komplekser jeg lider av?

Jeg ser nemlig ikke det heller, men det gjør kanskje du?

Give me a hint, baby...

For eksempel: Ett som er overtydelig er din overfølsomhet for kritikk. Og et annet en meget sterk trang til alltid å rettferdigjøre og forklare sine meninger. Tror ikke du greier å la noe stå uimotsagt. Manglende evne til å la andre, i det minste EN gang, få siste ordet. Det greier du ikke, gjør du vel?

Jeg har lest mye psykologi, det er derfor jeg finner dine reaksjsoner så interessante. Jeg hr oppdget mange 'brister' hos meg selv og har lettere for å oppdage slike innebygde 'feil' hos andre.

Menneskene er interessante dyr.

OG så liker jeg å erte. Du er en person som er enkel i så måte.

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• conan

16

• Zirine

10

• naiv

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Ja, er det noen jeg stoler på her så er det deg, Mslykket og ikke undertegnet igjen :)

'ikke undertegnet igjen' brukte jeg EN gang. Det var mitt 'nick' i ETT innlegg. Ellers er alle mine innlegg her i DENNE tråden under 'ikke undertegnet'.

Skjønner ikke hva Conan skulle sette 'ikke undertegnet igjen' etter nicket sitt for. Kanskje for å få SDD til å tro at JEG var Conan.

Mange som liker å 'fucke' opp deg her tror jeg SDD.

Nå må du snart slutte å bite på.

Hvordan vet du hva mislykket søker? Kjenner du ham?

Denne Mislykket har jo i mange innlegg fortalt alle her hva han søker; kjærlighet og nærhet, en god klem, en jobb, deltakelse på like vilkår i samfunnslivet, bedre utseende osv osv osv Alt står her svart på hvitt... :-)

Gjest Mislykket conan

'ikke undertegnet igjen' brukte jeg EN gang. Det var mitt 'nick' i ETT innlegg. Ellers er alle mine innlegg her i DENNE tråden under 'ikke undertegnet'.

Skjønner ikke hva Conan skulle sette 'ikke undertegnet igjen' etter nicket sitt for. Kanskje for å få SDD til å tro at JEG var Conan.

Enig med siste taler!!

For eksempel: Ett som er overtydelig er din overfølsomhet for kritikk. Og et annet en meget sterk trang til alltid å rettferdigjøre og forklare sine meninger. Tror ikke du greier å la noe stå uimotsagt. Manglende evne til å la andre, i det minste EN gang, få siste ordet. Det greier du ikke, gjør du vel?

Jeg har lest mye psykologi, det er derfor jeg finner dine reaksjsoner så interessante. Jeg hr oppdget mange 'brister' hos meg selv og har lettere for å oppdage slike innebygde 'feil' hos andre.

Menneskene er interessante dyr.

OG så liker jeg å erte. Du er en person som er enkel i så måte.

"Manglende evne til å la andre, i det minste EN gang, få siste ordet. Det greier du ikke, gjør du vel?"

Selvsagt lar jeg ingen få siste ordet om jeg har rett!

"Jeg har lest mye psykologi, det er derfor jeg finner dine reaksjsoner så interessante. Jeg hr oppdget mange 'brister' hos meg selv og har lettere for å oppdage slike innebygde 'feil' hos andre."

Men så kom med mine brister, da. Jeg ser dem som sagt ikke selv og har kanskje behov for hjelp.

"Menneskene er interessante dyr. OG så liker jeg å erte. Du er en person som er enkel i så måte."

Du har ikke klart å erte meg enda, så jeg var visst ikke så enkel likevel :)

Annonse

Det er ingen som klarer å fucke meg opp uansett.

Ikke på nettet.

Helvete... tror du jeg tar meg nær av kritikk?

Hvorfor tror du da jeg kverullerer så jævlig?

Gjest ikke undertegnet

Det er ingen som klarer å fucke meg opp uansett.

Ikke på nettet.

Helvete... tror du jeg tar meg nær av kritikk?

Hvorfor tror du da jeg kverullerer så jævlig?

Hvis du vil ha et klart svar på det så må du nesten kontakte en psykolog!

Jeg kjenner deg ikke godt nok til å stille en sikker diagnose...

Beklager!

Men jeg synes du er søt da!

Du minner meg mye om en sjef jeg hadde tidligere.

Vi også hadde mange slike krangler som aldri tok slutt.

Kanskje jeg erter deg fordi jeg savner ham?

Til tross for at han var en dritt og en koneplager så behandlet han meg ok iallefall.

Er ikke ALLE som liker å krangle så mye som oss vet du!

Hvis du vil ha et klart svar på det så må du nesten kontakte en psykolog!

Jeg kjenner deg ikke godt nok til å stille en sikker diagnose...

Beklager!

Men jeg synes du er søt da!

Du minner meg mye om en sjef jeg hadde tidligere.

Vi også hadde mange slike krangler som aldri tok slutt.

Kanskje jeg erter deg fordi jeg savner ham?

Til tross for at han var en dritt og en koneplager så behandlet han meg ok iallefall.

Er ikke ALLE som liker å krangle så mye som oss vet du!

Så du sammenligner meg med en mannevond kondplager som du savner?

Jaja, ikke den verste jeg har blitt sammenlignet med.

Gjest ikke undertegnet

Så du sammenligner meg med en mannevond kondplager som du savner?

Jaja, ikke den verste jeg har blitt sammenlignet med.

Nei, han var ikke mannevond. Han var svært hyggelig i jobbsammenheng. En god kollega. Koneplagerne ER ofte det vet du. Det de har vanskeligheter med er for mye nærhet. DET kan du godt unngå på arbeidsplassen - men ikke i hjemmet så lett. Han er skilt nå da - fra DEN kona ihvertfall. Har hatt et par samboere etter det så vidt jeg har hørt. Men du kvitter deg lettere med en jævel du ikke har barn med, så de tuppet han nok rett ut etter første tegn til 'koneplaging'.

Dette var interessant tenker jeg?

Men faktisk så ER det noe som ligger under hos deg. Det er jeg ganske sikker på. At ikke DU kan se det er jo en selvfølgelighet. Da hadde det selvfølgelig ikke vært noe problem. Ikke lest mye psykologi du kanskje?

Du skjuler deg bak en litt tøffmunter image.

Synes det er sjarmerende. Bare en ikke får deg for nær. Tror egentlig du er en koselig fyr. Litt puslete når du er for deg selv kanskje. Ihvertfall en helt annen enn du er ute blant folk. Tror du skjuler dine innerste tanker, ikke minst for deg selv.

Har kommet litt lenger ennd et jeg vet du. har funnet så mange feil hos meg selv at jeg har stor glede av at andre også tydelig viser at alt ikke er helt A4.

So long. Babe!

Nei, han var ikke mannevond. Han var svært hyggelig i jobbsammenheng. En god kollega. Koneplagerne ER ofte det vet du. Det de har vanskeligheter med er for mye nærhet. DET kan du godt unngå på arbeidsplassen - men ikke i hjemmet så lett. Han er skilt nå da - fra DEN kona ihvertfall. Har hatt et par samboere etter det så vidt jeg har hørt. Men du kvitter deg lettere med en jævel du ikke har barn med, så de tuppet han nok rett ut etter første tegn til 'koneplaging'.

Men faktisk så ER det noe som ligger under hos deg. Det er jeg ganske sikker på. At ikke DU kan se det er jo en selvfølgelighet. Da hadde det selvfølgelig ikke vært noe problem. Ikke lest mye psykologi du kanskje?

Synes det er sjarmerende. Bare en ikke får deg for nær. Tror egentlig du er en koselig fyr. Litt puslete når du er for deg selv kanskje. Ihvertfall en helt annen enn du er ute blant folk. Tror du skjuler dine innerste tanker, ikke minst for deg selv.

Har kommet litt lenger ennd et jeg vet du. har funnet så mange feil hos meg selv at jeg har stor glede av at andre også tydelig viser at alt ikke er helt A4.

So long. Babe!

"Men faktisk så ER det noe som ligger under hos deg. Det er jeg ganske sikker på. At ikke DU kan se det er jo en selvfølgelighet. Da hadde det selvfølgelig ikke vært noe problem. Ikke lest mye psykologi du kanskje?"

Har faktisk lest litt psykologi, og jeg angrer faktisk på at det ikke var det jeg begynte å studere.

Jeg er en fenomenal menneskekjenner og en jævel til å gi gode råd til folk med problemer.

"Du skjuler deg bak en litt tøffmunter image. Synes det er sjarmerende. Bare en ikke får deg for nær."

De som er så heldige å få meg nær er ikke redd for meg.

Dog får jeg inntrykk av at mange her er det.

" Tror egentlig du er en koselig fyr. Litt puslete når du er for deg selv kanskje."

For meg selv? Ikke helt med... Hvordan blir man puslete når man er alene

"Har kommet litt lenger ennd et jeg vet du. har funnet så mange feil hos meg selv at jeg har stor glede av at andre også tydelig viser at alt ikke er helt A4."

Jeg har aldri sagt at ting er A4, dog har jeg visse retningslever jeg lever etter, og som jeg ikke ville veket i fra.

F.eks. sterke meninger om diverse.

Men det synes vel her, langt bedre enn det synes i RL, rett og slett fordi ting som disuteres her, ofte ikke diskuteres i RL.

So long. Babe!

Vær så vennlig å stryke navnet mitt i tittelfeltet. Denne dialogen ønsker jeg ikke å assosieres med... :-)

Gjest ikke undertegnet

"Men faktisk så ER det noe som ligger under hos deg. Det er jeg ganske sikker på. At ikke DU kan se det er jo en selvfølgelighet. Da hadde det selvfølgelig ikke vært noe problem. Ikke lest mye psykologi du kanskje?"

Har faktisk lest litt psykologi, og jeg angrer faktisk på at det ikke var det jeg begynte å studere.

Jeg er en fenomenal menneskekjenner og en jævel til å gi gode råd til folk med problemer.

"Du skjuler deg bak en litt tøffmunter image. Synes det er sjarmerende. Bare en ikke får deg for nær."

De som er så heldige å få meg nær er ikke redd for meg.

Dog får jeg inntrykk av at mange her er det.

" Tror egentlig du er en koselig fyr. Litt puslete når du er for deg selv kanskje."

For meg selv? Ikke helt med... Hvordan blir man puslete når man er alene

"Har kommet litt lenger ennd et jeg vet du. har funnet så mange feil hos meg selv at jeg har stor glede av at andre også tydelig viser at alt ikke er helt A4."

Jeg har aldri sagt at ting er A4, dog har jeg visse retningslever jeg lever etter, og som jeg ikke ville veket i fra.

F.eks. sterke meninger om diverse.

Men det synes vel her, langt bedre enn det synes i RL, rett og slett fordi ting som disuteres her, ofte ikke diskuteres i RL.

*smask'

Annonse

Gjest mislykket

Hei,

Det er en annen vesentlig forskjell også: jeg siterer ikke Nietzche, samtidig som jeg påstår at jeg har 40 (eller var det 60?) i IQ... (Åpenbart løgn med andre ord.)

Men litt mer fundamentalt: jeg har to sykdommer som er dødelige uten daglig medisinsk behandling, uten at jeg "sutrer" over det, eller min situasjon i verden! Tvertimot har jeg aldri vært særlig fokusert på "meg selv" i trådene her.

Forøvrig behøver ikke "Mislykket" være noen fra DOL, men et eget nick, som ikke skriver som andre, men kun når han er ute på perm.

Med vennlig hilsen

Du har helt rett... jeg siterer "Nietzsche" - merk skrivemåten - og påstår ikke at jeg har 40 i IQ.

Dette har jeg forsøkt ved flere anledninger å presisere.

Men ord faller som kjent undertiden på stengrunn...

Du har helt rett... jeg siterer "Nietzsche" - merk skrivemåten - og påstår ikke at jeg har 40 i IQ.

Dette har jeg forsøkt ved flere anledninger å presisere.

Men ord faller som kjent undertiden på stengrunn...

En av dine "gjengangstema" forrige gang du tullet her inne var hvor "dum du var" (i tillegg til hvor stygg du var) - inntil NHD påpekte at du åpenbart løy.

Med vennlig hilsen

Gjest mislykket

En av dine "gjengangstema" forrige gang du tullet her inne var hvor "dum du var" (i tillegg til hvor stygg du var) - inntil NHD påpekte at du åpenbart løy.

Med vennlig hilsen

Det jeg sa var at en som angivelig hadde faglig kompetanse på området hadde foreslått IQ på ca. 40. Men selv har jeg aldri påstått at jeg har det. Hvordan skulle jeg kunne gjøre det? Jeg har da ingen kompetanse til det... Og å komme med snusfornuftyig "common sense", virker vel bare ufrivillig komisk.

Eller er det tilsiktet fra din side?

Ingen her har påvist at jeg har løyet. Rett og slett fordi jeg ikke har gjort det. Å ta feil i en sak er ikke det samma som å lyve.

Enser du ikke den vesensforskjellen?

Det jeg sa var at en som angivelig hadde faglig kompetanse på området hadde foreslått IQ på ca. 40. Men selv har jeg aldri påstått at jeg har det. Hvordan skulle jeg kunne gjøre det? Jeg har da ingen kompetanse til det... Og å komme med snusfornuftyig "common sense", virker vel bare ufrivillig komisk.

Eller er det tilsiktet fra din side?

Ingen her har påvist at jeg har løyet. Rett og slett fordi jeg ikke har gjort det. Å ta feil i en sak er ikke det samma som å lyve.

Enser du ikke den vesensforskjellen?

Hei,

Min "private" mening er at du har større behov for en psykolog enn en plastisk-kirurg. Det gjelder forøvrig enten alt det du skriver her er sant eller oppdiktet.

Jeg husker hva du skrev før, og har egentlig minimal interesse i å diskutere det videre.

Med vennlig hilsen

Gjest mislykket

Hei,

Min "private" mening er at du har større behov for en psykolog enn en plastisk-kirurg. Det gjelder forøvrig enten alt det du skriver her er sant eller oppdiktet.

Jeg husker hva du skrev før, og har egentlig minimal interesse i å diskutere det videre.

Med vennlig hilsen

...jeg respekterer at du helst vil trekke deg ut av diskusjonen. Klokt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...