Gå til innhold

Jeg har |mistet lysten!

Anbefalte innlegg

Da tror jeg vi har litt forskjellig syn på hvor viktig sex er. Som mann tenker jeg kanskje litt annerledes om dette? Ikke vet jeg... men for meg er romantikken det viktigste. Jeg kan klare meg fint uten sex, men ikke uten en god klem... en hånd som strekker seg mot oss.

Kanskje det er dette som gjør at kvinner her i forumet gir uttrykk for at minsket sexlyst er et problem. Er det slik at sex er så veldig viktig for kvinner, bør nok div. menn tenke seg om. Lytte til sin partner og prøve å stille opp så langt råd er.

Lykke til!

#Ikke vet jeg... men for meg er romantikken det viktigste. Jeg kan klare meg fint uten sex, men ikke uten en god klem... en hånd som strekker seg mot oss.#

Så du har både opplevd romatikk og sex i alle fall da....hm....... trodde nesten ikke det jeg, men godt og høre :o)

Fortsetter under...

• Svar 169
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

28

• conan

16

• Zirine

10

• naiv

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

#Ikke vet jeg... men for meg er romantikken det viktigste. Jeg kan klare meg fint uten sex, men ikke uten en god klem... en hånd som strekker seg mot oss.#

Så du har både opplevd romatikk og sex i alle fall da....hm....... trodde nesten ikke det jeg, men godt og høre :o)

Nei... jeg har aldri opplevd sex. Derfor v e t jeg at jeg kan klare meg uten. Men jeg vet også at det som gjør livet mitt så trist... det som får frem selvmordstanker etc. er at jeg aldri har fått en eneste klem.

Jeg håper du ikke gjør narr av meg.

Nei... jeg har aldri opplevd sex. Derfor v e t jeg at jeg kan klare meg uten. Men jeg vet også at det som gjør livet mitt så trist... det som får frem selvmordstanker etc. er at jeg aldri har fått en eneste klem.

Nei, jeg gjør ikke narr av deg....hvorfor tror du det?

Jeg bare så det du skrev...og man uttaler seg somregel om noe man har erfart eller vet noe om.

At du ikke vet noen ting om hvordan det er å ha sex og likevel kan uttale deg om det...er en gåte for meg rett og slett... prøver og finne ut hvordan du kan det.

Jeg ville aldri ha gjort narr av handikappede mennesker. Jeg er ikke ondskapsfull.

I stedet for å bare tenke på det negative , prøv å se noe posetivt med deg selv og din situasjon !

Det har i alle fall hjulpet meg.

Hadde jeg ikke gjort det ville jeg ikke vært her jeg sitter i dag....

Gjest mislykket

Nei, jeg gjør ikke narr av deg....hvorfor tror du det?

Jeg bare så det du skrev...og man uttaler seg somregel om noe man har erfart eller vet noe om.

At du ikke vet noen ting om hvordan det er å ha sex og likevel kan uttale deg om det...er en gåte for meg rett og slett... prøver og finne ut hvordan du kan det.

Jeg ville aldri ha gjort narr av handikappede mennesker. Jeg er ikke ondskapsfull.

Jeg tenker a) jeg lever, B) jeg har ikke sx, c) det jeg søker er kjærlighet.

Ergo: for meg er kjærlighet viktigere enn sex.

Men her er vi kanskje veldig forskjellige.

Jeg tenker a) jeg lever, B) jeg har ikke sx, c) det jeg søker er kjærlighet.

Ergo: for meg er kjærlighet viktigere enn sex.

Men her er vi kanskje veldig forskjellige.

Ja vi er forskjellige der og det har vel mye med at du faktisk ikke kan ha det, mens jeg kan...

Om du var i stand til og ha sex, så hadde du nok hatt det også .. tror du ikke?

Hadde naturen ordnet det slik for meg at det ikke var mulig, så hadde selvfølgelig jeg også sotte romantikk og annen måte og vise kjerlighet på som det viktigste. Det sier seg jo selv.

Annonse

Gjest mislykket

Ja vi er forskjellige der og det har vel mye med at du faktisk ikke kan ha det, mens jeg kan...

Om du var i stand til og ha sex, så hadde du nok hatt det også .. tror du ikke?

Hadde naturen ordnet det slik for meg at det ikke var mulig, så hadde selvfølgelig jeg også sotte romantikk og annen måte og vise kjerlighet på som det viktigste. Det sier seg jo selv.

Det er godt mulig at kjærlighet er den stygges trøst... *s*

Det er godt mulig at kjærlighet er den stygges trøst... *s*

Kjærlighet er desidert det viktigste for et menneske.

har man ikke saker og ting å utføre et samleie med, så blir det kanskje enda viktigere...det vet jeg som sakt ingen ting om. Sex er ikke alt, men en naturlig del i livet til dem som kan ha det.

Selv om naturen har gjort det slik at du ikke kan spre dine gener som du sier...så kan du jo likvel tilfredstille en kvinne sexuelt og hun deg med romatikk og kjærlighet ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...