Gå til innhold

Hmmmm... valg av partner

Anbefalte innlegg

Resultatet er iallfall at Viggo Kr. har større realverdi enn f.eks. jeg. Han har mulighet til å finne seg en partner - naturen har orsnet med at jeg aldri får spredd mine gener.

Og kanskje det er bra...

Ja, da er det jo forståelig at du setter romatikk framfor noe du ikke kan ha.

Men hvordan skulle de som faller for slike som deg få tilgang på adressen din for og sende deg kjerlighets brev?

Det er ikke så vanskelig og sende til fengslene....

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• libra

5

• conan

4

• Taj Mahal

3

• SierDuDet

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg synes en slik oppfordring er usmakelig.

Noen andre?

Du behøver jo ikke gjøre noe ulovlig. La oss si at du virkelig er stygg- kriminelt stygg. Da har du alt du trenger til at du kan skrive en kontaktannonse i Dagbladet der: Ensom kriminell søker kontakt...

Gjest mislykket

Du behøver jo ikke gjøre noe ulovlig. La oss si at du virkelig er stygg- kriminelt stygg. Da har du alt du trenger til at du kan skrive en kontaktannonse i Dagbladet der: Ensom kriminell søker kontakt...

...du glemmer at det var først etter at Viggo Kr. begikk de kriminelle handlingene at han ble ansett som virkelig attraktiv.

Annonse

...kanskje det. Eller rett og slett er stygg som nøkken.

Uansett må det være ting ved meg som gjør meg verre enn f.eks. Viggo Kr. Han får jo som kjent masse kjærlighetsbrev. Jeg får ikke ett...

Kjære mislykket, du er ingen kjendis som er blitt omtalt og fått ditt bilde i avisene. Noen er så enkle av vesen, eller har så mye ubrukt omsorg, at de vil gjerne komme i kontakt med slike. Du bør ikke sammenligne deg med drapsmenn eller lignende drittsekker. De tiltrekker seg bare helt spesielle mennesker.

Gjest mislykket

Kjære mislykket, du er ingen kjendis som er blitt omtalt og fått ditt bilde i avisene. Noen er så enkle av vesen, eller har så mye ubrukt omsorg, at de vil gjerne komme i kontakt med slike. Du bør ikke sammenligne deg med drapsmenn eller lignende drittsekker. De tiltrekker seg bare helt spesielle mennesker.

...synd det ikke fins helt spesielle mennesker som tiltrekkes av meg, da...

Gjest mislykket

Og hvordan kan du vite at det ikke finnes et eneste menneske som tiltrekkes av deg?

Du har neppe møtt alle kvinner som eksisterer...

Jeg kan kun forholde meg til dem jeg vet eksisterer, de jeg møter etc. Dette kan kanskje høres kynisk ut, men det er tross alt min erfaring som betyr noe for meg. Hypotetiske tilfeller er og forblir hypotetiske.

Libera me...

Jeg kan kun forholde meg til dem jeg vet eksisterer, de jeg møter etc. Dette kan kanskje høres kynisk ut, men det er tross alt min erfaring som betyr noe for meg. Hypotetiske tilfeller er og forblir hypotetiske.

Libera me...

Vel, jeg var 40 før jeg fant han jeg vil ha, og som også vil ha meg... hvor gammel er du?

Annonse

Gjest mislykket

Selvfølgelig er det viktig. Hadde du vært 70 kunne jeg forstå at du gir opp, men knapt runda 30... det er jo da det begynner :-)

Lykke til.

Vel, om du i en alder av ca. 30 år aldri hadde møtt annet enn avsky og hån, fysisk og psykisk trakasering på det groveste... aldri så mye som et smil eller en klem fra noen. Da hadde du kanskje ikke vært like optimistisk?

Men ikke vet jeg.

Vel, om du i en alder av ca. 30 år aldri hadde møtt annet enn avsky og hån, fysisk og psykisk trakasering på det groveste... aldri så mye som et smil eller en klem fra noen. Da hadde du kanskje ikke vært like optimistisk?

Men ikke vet jeg.

Som jeg har sagt før... den historia di kjøper jeg ikke :-)

Gjest lis@bet

Men ikke vet jeg.

..du har aldri opplevd et smil fra noen?

Hvordan kan folk være så grusomme??

Men ikke vet jeg.

Hadde jeg ramset opp alt motgang jeg har vært gjennom tror jeg du hadde vært glad for den du er ;o)

Ingen er så avskylig at folk ikke vil ha noe med dem å gjøre....indre skjønnhet , har du hørt om det?

mvh

Gjest mislykket

Som jeg har sagt før... den historia di kjøper jeg ikke :-)

Vel, det sier vel en del om deg. Istedenfor å forholde deg til det jeg forteller, velger du å så tvil om min "historie".

Man kan jo bare spekulere over dine motiver for å gjøre slikt.

Men en ting er sikkert: det er en grei debatteknikk å si "jeg tror ikke på det", dersom noen av de fremsatte opplysningene skaper problemer for en før-forståelse.

Andre får vurdere din argumentasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...