Gå til innhold

Hmmmm... valg av partner

Anbefalte innlegg

Gjest mislykket

..du har aldri opplevd et smil fra noen?

Hvordan kan folk være så grusomme??

Det er ikke sikkert folk er så grusomme. Kanskje det er jeg som er så ufattelig grotesk og motbydelig, at det eneste jeg kan fremkalle hos folk er kvalme og/eller latter.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• libra

5

• conan

4

• Taj Mahal

3

• SierDuDet

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest mislykket

Hadde jeg ramset opp alt motgang jeg har vært gjennom tror jeg du hadde vært glad for den du er ;o)

Ingen er så avskylig at folk ikke vil ha noe med dem å gjøre....indre skjønnhet , har du hørt om det?

mvh

Jeghar så vidt jeg vet ingen indre skjønnhet. Meg er fortalt at jeg har "et hjerte av gull". Men en slik verdi synes ikke å være i noen spesielt "høy kurs" for tiden. Det er visst viktigere med "perfekt kropp", "orgasme", "potens" etc.

Ja, ja...

Gjest lis@bet

...ja. Deter jo også et godt svar. Kunne vært interessant å prøve den taktikken på andre her. Neste gang noen forteller om et problem er det bare å svare: Du overdriver... tror ikke på deg etc.

Lykke til!

Det er ikke en debatteknikk, det er en konstatering.

Men om det ikke var ment bokstavelig - at "aldri" var et uttrykk for "veldig sjelden", er saken en annen.

Jeg forholder meg kun til det du skriver.

Det er ikke sikkert folk er så grusomme. Kanskje det er jeg som er så ufattelig grotesk og motbydelig, at det eneste jeg kan fremkalle hos folk er kvalme og/eller latter.

grotesk og motbydelig? i oppførselen din da eller mislykket? er det utsende ditt eller væremåten din som er så ille?

Jeg tror hvert eneste ord du sier, men vil gjerne vite hva som er så spesielt med deg.

Men du holder det vel tilbake for ikke og bli hetset her inne tenker jeg.... og det forstår jeg godt hvis det er noe som er så riv ruskende gale med deg at alle du har møtt føler avsky. Hvorfor skulle man være bedre her...og du har jo allerede merket endel hets her. Så der skjønner jeg deg godt.

På den ene siden virker det som om du er stygg i utsende ditt...så virker det som du direkte mangler noe mellom bena dine (handikappet på noe vis), og nå virker det som om det er oppførselen din folk ikke kan fordra....

har du en grotesk væremåte? har du skadet noen? gjort noen andre veldig vondt? det lurer jeg så på...

Og har du ingen mor og far? synes inderlig synd på deg om du aldri har fått en klem av din mor noen gang. Og kan ikke forestille meg hvordan det er mulig og leve til man er over 30 og aldri ha fått noen klem...

hvordan er det mulig mislykket?

Annonse

Gjest mislykket

grotesk og motbydelig? i oppførselen din da eller mislykket? er det utsende ditt eller væremåten din som er så ille?

Jeg tror hvert eneste ord du sier, men vil gjerne vite hva som er så spesielt med deg.

Men du holder det vel tilbake for ikke og bli hetset her inne tenker jeg.... og det forstår jeg godt hvis det er noe som er så riv ruskende gale med deg at alle du har møtt føler avsky. Hvorfor skulle man være bedre her...og du har jo allerede merket endel hets her. Så der skjønner jeg deg godt.

På den ene siden virker det som om du er stygg i utsende ditt...så virker det som du direkte mangler noe mellom bena dine (handikappet på noe vis), og nå virker det som om det er oppførselen din folk ikke kan fordra....

har du en grotesk væremåte? har du skadet noen? gjort noen andre veldig vondt? det lurer jeg så på...

Og har du ingen mor og far? synes inderlig synd på deg om du aldri har fått en klem av din mor noen gang. Og kan ikke forestille meg hvordan det er mulig og leve til man er over 30 og aldri ha fått noen klem...

hvordan er det mulig mislykket?

Jeg synes du har et svært fornuftig innlegg. Glad for at også du har registrert at det har vært en hel del hets her inne - og det ene og alene fordi jeg frimodig har pekt på et problem jeg antar at også andre svakstilte personer har å slite med.

Takk for et interessant og tankevekkende innleg. Noe å fundere over...

Gjest mislykket

Det er ikke en debatteknikk, det er en konstatering.

Men om det ikke var ment bokstavelig - at "aldri" var et uttrykk for "veldig sjelden", er saken en annen.

Jeg forholder meg kun til det du skriver.

Jeg håper du forholder deg til annet enn det jeg skriver - litt trist om du skulle baser livet ditt på mine skriblerier.

Lykke til!

Neppe i dette tilfellet. Det er INGEN som tenner på slik mangel på selvtillit som du viser...

>Neppe i dette tilfellet. Det >er INGEN som tenner på slik >mangel på selvtillit som du >viser...

Jenter har ikke det samme beskyttelsesinnstinktet som vi gutta har. Gutter kan godt tenne på mangel på selvtillit. Det gir så mye å bygge opp, føle at det er jeg som får det til, gjør livet hennes bedre. Synd at ikke jenter kan føle det samme, ta i mot oss når vi har noe vi sliter med og skjønne at vi kan vokse på det sammen. Hvorfor må man være så sterk for å bli godtatt som mann.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...