Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mannen min og jeg har vært gift i 18 år, har to barn og har hatt ett bra samliv inntil for ca 8 mnd. siden. Fikk da mistanke til at han hadde et forhold til ei venninne av meg som er gift med hans beste kamerat. Han sa da at det var meg det var noe galt med, men hva skal en tru når mannen min ikke kunne holde seg hjemme hos meg i det hele tatt. (3 helger på 6 mnd.) Var mye på besøk hos venneparet vårt både i uka og kvelder i helgene.(jeg var hjemme med ungene). Etterhvert kom det fram at han hadde hatt et følelsesmessig forhold til min venninne, nektet plent for at det var noe seksuelt.Det var tungt å svelge etter mnd. med sjalusi.(har aldri vært sjalu før). Så etter 4 mnd fikk jeg fram at de også hadde hatt sex. Kan jeg noensinne stole på mannen min tro? Livet mitt er til tider helt jævlig. Elskerinna hans og veninna mi er forøvrig også lærer for våre barn, så en viss kontakt må jeg ha. Han sier nå at han ikke visste hvor han var i den perioden og at han elsker meg veldig høyt. Jeg er veldig glad i han og elsker han høyt, men det er så forferdelig vondt å ikke kunne stole på han etter så mange år. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76719-du-vil-ikke-tru-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så rasende på dine vegne! Makan på å trampe på andre menneskers følelser!!

Du skylder ingen av dem noe, de skylder deg alt. Men du har jo to barn midt oppi dette også, så å gå umiddelbart er kanskje ingen god løsning.

Kjenner til et liknende tilfelle der skoleadministrasjonen ble kontaktet og læreren måtte bytte klasse pga at hun hadde et forhold til faren av en elev.

Mitt råd er å sette en strek over "venninna" og ha minst mulig med henne å gjøre.

Mannen din har brutt ned tilliten og etter min erfaring er det svært vanskelig å bygge opp igjen. Det krever mye av han, men også av deg.

Lykke til

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76719-du-vil-ikke-tru-det/#findComment-392012
Del på andre sider

Jeg blir så rasende på dine vegne! Makan på å trampe på andre menneskers følelser!!

Du skylder ingen av dem noe, de skylder deg alt. Men du har jo to barn midt oppi dette også, så å gå umiddelbart er kanskje ingen god løsning.

Kjenner til et liknende tilfelle der skoleadministrasjonen ble kontaktet og læreren måtte bytte klasse pga at hun hadde et forhold til faren av en elev.

Mitt råd er å sette en strek over "venninna" og ha minst mulig med henne å gjøre.

Mannen din har brutt ned tilliten og etter min erfaring er det svært vanskelig å bygge opp igjen. Det krever mye av han, men også av deg.

Lykke til

Klem

Jeg prøver å holde så mye avstand til henne som jeg kan. Orker ikke å følge opp ungene som jeg burde med foreldremøter o.l., noe jeg var veldig interessert i før. (Var med i FAU og SAU).

Jeg får skjelvinger og svetter bare jeg ser min tidligere venninne. Vi bor i en liten bygd på Vestlandet med kun 20 unger på skolen, en nærbutikk o.s.v så mitt sosiale liv utenom skolen er også helt på bånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76719-du-vil-ikke-tru-det/#findComment-392282
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...