Gå til innhold

Sperm som kommer ut:/hjelp...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest helt normalt

Det er helt normalt at det renner ut, hvor skulle det ellers gjøre av seg? Selv når man prøver å bli gravid renner det ut igjen, allikevel klarer alltid mange sædceller å svømme oppover. Det meste er bare væsken som er rundt sædcellene.

De fleste har en klut, et håndkle, papir, et klesplagg man har tatt av seg ved sengen (t-skjorte, underbukse etc) som man legger under henne når han trekker seg ut. Hun kan trekke på seg en truse og gå på do (det kan være lurt å tisse for jenter etter samleie hvis man har lett for urinveisinfeksjon), når hun har tisset og tørket seg har det meste forsvunnet.

Bruk søkefunksjonen (oppe til høyre) så finer du mange "diskusjoner" om dette på dette forumet.

Diskusjonen om hvem som skal ligge på den våte flekken er sikkert 10000 år gammel, så dette er et gammelt tema..

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1343716

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=82728

Annonse

Sperm som går inn kommer ikke ut igjen, og de fleste jenteres vektøkning er direkte resultat av at spermen samles der inne, og blir der.

Hvis du stikker en finger ned i halsen på dama de, umiddelbart etter at du har kommet inne i henne, så vil du registrere at hun brekker seg, og at sæden kommer ut i hennes oppkast.

Dette er en fin måte å få spermen ut på, men du må huske på å gjøre dette umiddelbart etter spunking.

Dette fungerer også som prevansjon, og du kan vel på mange måter si at dersom egget har plantet seg i din kjæreste, og hun får denne fingeren i halsen, så vil hun abortere, og ungen vil komme opp i oppkastet.

Om du ser veldig godt etter vil du kanskje se han/henne.

Lottemor1365380387

Sperm som går inn kommer ikke ut igjen, og de fleste jenteres vektøkning er direkte resultat av at spermen samles der inne, og blir der.

Hvis du stikker en finger ned i halsen på dama de, umiddelbart etter at du har kommet inne i henne, så vil du registrere at hun brekker seg, og at sæden kommer ut i hennes oppkast.

Dette er en fin måte å få spermen ut på, men du må huske på å gjøre dette umiddelbart etter spunking.

Dette fungerer også som prevansjon, og du kan vel på mange måter si at dersom egget har plantet seg i din kjæreste, og hun får denne fingeren i halsen, så vil hun abortere, og ungen vil komme opp i oppkastet.

*LOL*

Ja det var en fin sexualundervisning :P

Jøss. Ja, man lærer noe nytt hver dag....

Men skulle ønske jeg ikke hadde lest denne nye teorien akkurat i dag, da jeg frykter at det ikke kan komme et foster opp av halsen -men heller punsjen fra i går..*svelger*

Annonse

Hva ble menyen?

Det ble så mange gjester, så jeg endte opp med en pastagryte (noe á la en som PappaBjørn anbefalte). En venninne tok seg av all mat heldigvis. Jeg hadde jo aldri rukket å ta meg av gjestene _og_ lage mat samtidig.

Men vi pyntet lokalet og laget mesteparten av maten på fredagskvelden, så i går ble det ikke noe stress.

Veldig deilig:)

Det ble en kjempekoselig kveld, masse gaver (lite pepper faktisk) og god stemning. Hyggelig å samle så mange venner under et tak. Fikk til og med taler. Jøssenavn. Huff, jeg ble rørt. Snille venner har man ja:)

Det ble så mange gjester, så jeg endte opp med en pastagryte (noe á la en som PappaBjørn anbefalte). En venninne tok seg av all mat heldigvis. Jeg hadde jo aldri rukket å ta meg av gjestene _og_ lage mat samtidig.

Men vi pyntet lokalet og laget mesteparten av maten på fredagskvelden, så i går ble det ikke noe stress.

Veldig deilig:)

Det ble en kjempekoselig kveld, masse gaver (lite pepper faktisk) og god stemning. Hyggelig å samle så mange venner under et tak. Fikk til og med taler. Jøssenavn. Huff, jeg ble rørt. Snille venner har man ja:)

Det hørtes veldig hyggelig ut :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...