Gå til innhold

Forelsket, men ....

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gift i 12 år. Har 3 barn og en kone jeg er like forelsket i. Hun jeg er gift med, har alltid vært den eneste for meg, mens min kone hadde mange sex-partnere før hun traff meg.

Jeg har i det siste slitt med en del angst og bekymringer om fremtiden. Hun har ett helt forskjellig behov for sex enn meg. Jeg kan godt ha sex hver dag, men hun klarer seg med 2-3 ganger i måndeden. Dette har jeg forsøkt å endre på. Har snakket om det med henne, prøvd med romantiske aftener, forteller hvor flott hun her, spør om hun vil gjøre ting anderledes osv. Problemet er at hun alltid er likegyldig og sier hun er fornøyd som det er. Hun spør aldri om mine behov, sier aldri noe positivt om meg eller tar initiativ til sex.

I det siste har tankene kommet om at hun kan ha en elsker og sjalusien fra hennes fortid komer sigende. Spørsmål som duker opp:

* Duger jeg ikke i senga

* Hadde hun det bedre med sine tidligere elskere

* Er hun utro

Jeg er lei av angsten jeg får om kveldene og søvnløse netter.

Vær så snill; kom med noe tips!

Takk!

Hilsen Romeo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76728-forelsket-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg noen ekspert men...

Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at hun er utro.

Folk har forskjellige behov, og behovene kan være variable. Det er helt naturlig. For min egen del kan jeg si at man blir ikke kåt av å tenke på husarbeid.

Med 3 unger, går det mye energi til ungene og å stelle huset.

Jeg har vel egentlig ikke noe råd til deg. Du har allerede prøvd det som jeg ville rådet deg til. Du kan jo prøve å snakke med henne igjen, eller skrive ned hvordan du føler det og vise det til henne.

Ønsker deg lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76728-forelsket-men/#findComment-391692
Del på andre sider

Er det kun liten sexlyst som får deg til å mistenke utroskap har du nok lite å frykte.

Du må se etter andre tegn. Er hun mye ute sammen "venninner", jobber hun mye overtid, blir det mye reising i.f.m. jobb osv. Og har dette endret seg radikalt på kort tid (rundt tiden da sexlysten dalte).

Ellers må du bare forklare henne at det er to som skal være fornøyde i et forhold. Det hjelper ikke at bare hun er fornøyd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76728-forelsket-men/#findComment-392458
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...