Gå til innhold

FU: Hater du tråder som endrer tittel?

Anbefalte innlegg

Gjest Kartoffel

Det gjør jeg!

Her blar jeg gjennom "100 nyeste" og ser en overskrift som kunne vært interessant - men så er det bare en gammel tråd som har endret tittel underveis.

Utrolig irriterende og i de aller fleste tilfeller helt unødvendig.

Dersom det er viktig å ha en overskrift på et innlegg - så er det bare å legge den overskriften inn i selve innlegget.

Grynt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76752-fu-hater-du-tr%C3%A5der-som-endrer-tittel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det plager meg ikke.

Det som irriterer meg er når folk begynner å diskutere noe annet i en tråd enn det hovedinnlegget handlet om. Jeg synes folk skal holde seg til hva hovedinnlegget spurte om. Og hvis de nå har lyst til å snakke om noe annet. Ja så lag en nytt innlegg da

Annonse

Gjest lis@bet

Skulle liksom skrive noe mer enn bare nei..

OK, her er resten; På oversikten over 100 nyeste er det en grå sirkel ved de innleggene som starter en tråd. Alle de andre er svar i en tråd, uansett om de begynner med "Re:" eller ikke.

Så du skal bare kikke etter den lille, grå flekken du, så løser alle dine problemer seg skal du se.

Njaaa., kan ikke akkurat si jeg hater det... Noen ganger kan det da værra fint? Veldig kreativt kan det for eksempel værra. Også er det jo så oversiktlig. Nesten poetisk kan det også værra. Sør blant annet, er jo den reineste Wergeland.

Annonse

Gjest Kartoffel

Skulle liksom skrive noe mer enn bare nei..

OK, her er resten; På oversikten over 100 nyeste er det en grå sirkel ved de innleggene som starter en tråd. Alle de andre er svar i en tråd, uansett om de begynner med "Re:" eller ikke.

Så du skal bare kikke etter den lille, grå flekken du, så løser alle dine problemer seg skal du se.

Takk takk - det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Det hjelper litt, hvertfall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...