Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Har vært lite aktiv siste månedene, men vi har vært ute å farta både på ferie og jobb.

For de som kjenner meg: Jeg er i full gang med nytt forsøk, og setter faktisk eggløsningssprøyta i kveld. Uthenting på tirsdag.

Kjenner at spenningen stiger etterhvert som deadline nærmer seg, og har heller ikke denne gang mange eggposer.

Tror jeg skal være svært fornøyd hvis de får ut fire/fem egg...

For de som ikke kjenner meg, kan jeg jo fortelle at dette er andre søskenforsøk og at vi har ei lita IVF jente på drøye to år fra før. Totalt er dette femte forsøk.

Denne uka er på en måte den nest mest spennende i et forsøk og jeg lar nok høre fra meg de nærmeste dagene. Blir det egg og innsetting på oss, kommer jeg vel innom å plager dere med symptomprat den mest spennende uka av forsøket også, når clearblue`n ligger å brenner i skapet.

Lykke til dere andre som er i samme situasjon denne uka!!

Klukk, klukk fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76792-statusrapport/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei, hei Tildemor!!

Der var du ja!! Tenkte på deg her om dagen, og lurte på om dere var i gang..Husker jo at du skrev at dere skulle starte til høsten igjen...

Jeg er på sidelinjen, og fjølger med helt til Mathilde blir storesøster!!!

Lykke, lykke til!!

*klem fra meg*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76792-statusrapport/#findComment-392150
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...