ninak Skrevet 13. oktober 2002 Del Skrevet 13. oktober 2002 heisann løve! Tenkte jeg måtte høre hvordan det går med deg? Var det denne uka du skulle til innsetting? Jeg sitter nå her og ruger, blir en uke i morgen siden innsetting. Og det eneste jeg kjenner er en slitenfølelse i ryggen/korsryggen! Det er nesten slik at jeg skulle ønske jeg var kvalm også, bare for at jeg skulle ha litt flere sympt! Når kan en egentlig forvente å få utslag på en test....lurer på om jeg kan tjuvteste noen dager før jeg. Jeg mener, jeg har jo ikke fått noen hormoner denne gangen. Eller fillern, jo, jeg satte jo en pregnyl sprøyte for 12 dager siden....kan den henge i ennå? Har du forresten vært inne på snartgravid-møteplassen? Har brukt en del tid inne på de sidene de siste dagene. Ok plass. Har finkjemmet innleggene etter historier som ligner på min....er det ikke typisk! Jaja, håper det går bra med deg/dere! klem ninak 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76814-l%C3%B8ve69-er-du-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løve69 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei på deg ninak! Koselig å bli etterlyst! Har ligget lavt i terrenget de siste dagene. Typisk meg når jeg sliter litt.... Den ubrukelige livmorhinnen min er nemlig ikke så interessert i å vokse. Den er fortsatt bare på 7 mm, selv om jeg har dobblet medisindosene. Skal tilbake til ny ul i morgen igjen. Er redd for at dette kan være en dårlig syklus, og at alt blir avblåst. Vi får se..... Jeg har slitt med feber og bihulebetennelse de siste ukene, og lurer på om dette kan ha noen innvirkning? Leste om ei som ikke fikk insiminering pga feber, men de blir jo gravid de som er syke også så... Jeg trøster meg med at legen fortalte at det hadde vært ei for ei lita stund siden som hadde det akkurat likedan, men at de allikevel hadde fortsatt medisinering og hun hadde faktsisk blitt gravid, noe som ikke hadde vært tilfelle på noen av hennes andre ivf. Sykepleieren mente også at jeg ikke hadde noen grunn til å deppe enda, det var mange som kunne være "treig". Men så er det disse stygge tankene som ligger å murrer i bakhodet da.... Til oppmuntring for deg så skrøt legen av hvor god suksess de hadde på frysefronten for tiden, så jeg regner med at du blir med på den bølgen! Husk at ingen tegn og alle tegn, er et godt tegn! Det er umulig å bli klok på kroppen så tidlig etter innsetting. Det er de som tester 2 blå uten å ha kjent noe, og det er de som har kjent "alt" som tester negativt. Men jeg skjønner godt at du scanner kroppen for å få klarhet i hvordan dette går. Du begynner jo å nærme deg testdag for stormskritt nå. Hvor lenge denne pregnylsprøyta sitter i er jeg usikker på (tok du 5000ie?), men tester en for tidlig etter denne får en som du sier falsk positiv test. Personlig har jeg på vanlig ivf brukt å testet 12 dager etter innsetting, og det blir....15 dager etter pregnylsprøyta, men det kan kanskje være ute av kroppen før dette? Joda, jeg har vært inne på sg forumet og tittet, og er også Løve69 der inne. (Til alt overmål så var det jo også dine egg jeg skrøt uhemmet av når jeg nevnte det fryseforsøket). Så denne gangen blir det nok absolutt din tur! (Du kan prøve å søke der inne på testing, mener å huske at det var innlegg der for ikke så lenge siden om hvor tidlig de forskjellige hadde testet). Ellers så ønsker jeg deg fortsatt lykke til i ruginga. Du nærmer deg testdag med stormskritt nå, så du får bare smøre på med litt ekstra tålmodighet (hvor enn du skal ta det fra). Jeg krysser fingrene for at vi begge snart må få se de to blå lyse mot oss! Stor klem fra en litt lei seg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76814-l%C3%B8ve69-er-du-her/#findComment-392063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninak Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei på deg ninak! Koselig å bli etterlyst! Har ligget lavt i terrenget de siste dagene. Typisk meg når jeg sliter litt.... Den ubrukelige livmorhinnen min er nemlig ikke så interessert i å vokse. Den er fortsatt bare på 7 mm, selv om jeg har dobblet medisindosene. Skal tilbake til ny ul i morgen igjen. Er redd for at dette kan være en dårlig syklus, og at alt blir avblåst. Vi får se..... Jeg har slitt med feber og bihulebetennelse de siste ukene, og lurer på om dette kan ha noen innvirkning? Leste om ei som ikke fikk insiminering pga feber, men de blir jo gravid de som er syke også så... Jeg trøster meg med at legen fortalte at det hadde vært ei for ei lita stund siden som hadde det akkurat likedan, men at de allikevel hadde fortsatt medisinering og hun hadde faktsisk blitt gravid, noe som ikke hadde vært tilfelle på noen av hennes andre ivf. Sykepleieren mente også at jeg ikke hadde noen grunn til å deppe enda, det var mange som kunne være "treig". Men så er det disse stygge tankene som ligger å murrer i bakhodet da.... Til oppmuntring for deg så skrøt legen av hvor god suksess de hadde på frysefronten for tiden, så jeg regner med at du blir med på den bølgen! Husk at ingen tegn og alle tegn, er et godt tegn! Det er umulig å bli klok på kroppen så tidlig etter innsetting. Det er de som tester 2 blå uten å ha kjent noe, og det er de som har kjent "alt" som tester negativt. Men jeg skjønner godt at du scanner kroppen for å få klarhet i hvordan dette går. Du begynner jo å nærme deg testdag for stormskritt nå. Hvor lenge denne pregnylsprøyta sitter i er jeg usikker på (tok du 5000ie?), men tester en for tidlig etter denne får en som du sier falsk positiv test. Personlig har jeg på vanlig ivf brukt å testet 12 dager etter innsetting, og det blir....15 dager etter pregnylsprøyta, men det kan kanskje være ute av kroppen før dette? Joda, jeg har vært inne på sg forumet og tittet, og er også Løve69 der inne. (Til alt overmål så var det jo også dine egg jeg skrøt uhemmet av når jeg nevnte det fryseforsøket). Så denne gangen blir det nok absolutt din tur! (Du kan prøve å søke der inne på testing, mener å huske at det var innlegg der for ikke så lenge siden om hvor tidlig de forskjellige hadde testet). Ellers så ønsker jeg deg fortsatt lykke til i ruginga. Du nærmer deg testdag med stormskritt nå, så du får bare smøre på med litt ekstra tålmodighet (hvor enn du skal ta det fra). Jeg krysser fingrene for at vi begge snart må få se de to blå lyse mot oss! Stor klem fra en litt lei seg hei igjen :-) Opp med humøret! Du skal se at livmorhinna legger kjapt på seg, slik at dine frosne små får inn og varme seg!! Hvor lenge må du regne med å vente på å se om slimhinna blir tykkere da? Bor du langt unna st.olavs? Jeg har kanskje skrevet det før, men jeg er altså fra M&R, nærmere bestemt Molde. Ja, du kan tro jeg er spent om dagen....men jeg tør nesten ikke teste før tiden, jo, kanskje et par dager eller bare 1....vi får se. Vil jo leve i håpet lengst mulig da veit du.... Men jeg har ikke noen særlige symptomer..... Krysser fingre og tær og alt jeg har for at hinna di blir tjukk på et blunk! Klem fra Ninak 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76814-l%C3%B8ve69-er-du-her/#findComment-392687 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.