Gå til innhold

Hvordan skal en jente se ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jejejapp

Vansklig spm og det FINS ikke noe fasit svar.

Jeg liker "normale" jenter, med litt hofter og litt mave ikke kraftig men med en liten bue på når man ser den fra siden, rumpa vil jeg det skal være litt sprett i fast og fin, pupper litt mere en en håndfull. IKKE SILIKON. Liker det som er ekte. Har aldri hatt sansen for jenter som driver å slanker seg. Jenifer Lopez er et ok eksempel, hun er ikke tyn, men slank. håper du fikk noe ut av dette. Men personligheten gjør jenta vakker. jenter med dårlig personlighet, men fin kropp funker fint til one night stand.

Hadde menn kun likt en type jente så hadde mange jenter vært alene. Slik er det ikke.

Vi har alle våre preferanser.

Men som en hovedregel kan en vel si at menn ikke liker altfor tykke (150+ kg) eller altfor tynne jenter.

Ikke liker vi jenter som er manisk opptatt av utseendet sitt heller. Vil mye heller ha ei som er god rund og tilfreds enn ei som er tynn, men bare lever for å slanke seg. En skal nyte livet.

Selvsikkerhet, men ikke som feite negerdamer på Ricki Lake, er viktig.

Vi liker at dere tar iniativ. Ikke la alt være opp til oss.

Ikke forvent at vi skal endre oss og bli akkurat som dere har drømt om siden dere var 10 år gamle (drømmeprinsen slik dere har sett i såpeserier og lest om i blader).

Finnes ikke noe fasitsvar her-heldigvis..!!

Noen liker runde jenter, noen liker tynne jenter.

Personlig synes jeg ikke det har noen verdens ting å si om jenta er litt rund. Synes jenter skal ha litt former.

Men det som er viktig er at jenta er seg selv, og godtar at hun er den hun er. Vær stolt av kroppen din, og husk at de aller, aller fleste gutter ikke liker jentene "modelltynne". Tror mange av dere jenter har misforstått litt her - særlig de litt yngre...

Hvordan en jente skal se ut er som sagt umulig å svare på. Vekta betyr fint lite når alt kommer til alt-med mindre jenta er ekstremt tykk eller ekstremt tynn. ( dette er min mening...;))

Vær dere selv!! Personlighet og sjarm betyr tusen ganger mer enn om dere har noen kilo for mye eller for lite...

Og når det gjelder pupper, så betyr det for meg personlig lite...

Helt flatbrysta trekker vel ikke akkurat opp, men silikonfylte Baywatch-pupper er ikke et hakk bedre..!!!

Igjen: godta de brystene du har, og bær dem med stil..;)

DET er turn-on det...(",)

Gjest gi gass

Drømmedama bør ha ansiktet til Sandra Bulock,halsen til Tanya, puppene til Pamela A, rumpa til Jennifer Lopez og bena til Tanya.

Men det er som kjent ikke lett å finne noen som likner på dette. Derfor er det lurt for dere smådamer på rundt 18 å prøve å få inn i hodene deres at de aller fleste gutter ikke er ute etter å ha ei perfekt knulledokke , uten hjerne, til kjæreste.

Hvis dere derimot er ute etter

å skaffe dere en elsker på rundt de tredve, så er det klart at det er en fordel om mesteparten av valpefettet er svettet vekk på Sats.

Bruk tiden på å utvikle hjernen din istedetfor å studere om kroppen din holder mål.

Annonse

Drømmedama bør ha ansiktet til Sandra Bulock,halsen til Tanya, puppene til Pamela A, rumpa til Jennifer Lopez og bena til Tanya.

Men det er som kjent ikke lett å finne noen som likner på dette. Derfor er det lurt for dere smådamer på rundt 18 å prøve å få inn i hodene deres at de aller fleste gutter ikke er ute etter å ha ei perfekt knulledokke , uten hjerne, til kjæreste.

Hvis dere derimot er ute etter

å skaffe dere en elsker på rundt de tredve, så er det klart at det er en fordel om mesteparten av valpefettet er svettet vekk på Sats.

Bruk tiden på å utvikle hjernen din istedetfor å studere om kroppen din holder mål.

Puppene til Pamela? Du ville jo blitt kvalt...

Rompa til Jennifer Lopez? Trodde den var litt stor, jeg..

NEIDA, jeg er ikke sjalu

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...