Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har ikke vært så aktiv her inne på noen måneder, men jeg har nå gjennomført 4 icsi forsøk uten hell. Til tross for at legene har troen på at dette skal gå bra, så går det galt hver gang. Har flere ganger satt inn fine egg som har delt seg i 8, slimhinnen er tykk og fin, men eggene fester seg ikke. Skulle ønske jeg forstod hvorfor.....

Nå tror jeg at jeg gir opp.

Ønsker inderlig at dere andre som er igang slipper denne opplevelsen.

Mange lykkeønskninger fra en svært utslitt barnløs!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76894-s%C3%A5-kom-mensen-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trøst klem

SÅÅÅ uendelig leit å høre!!! Jeg vet (kanskje ikke helt) hvordan det føles. Jeg hadde to icsi forsøker, begge ganger er gravid, men gikk galt med første gang. Nå er jeg ca. 12 uke på vei. Men først gang opplevde jeg det så tungt at jeg mistet lyst å leve. Bare Gud vet hvordan du har det nå etter 4 forsøker. Hva skal man si, livet er BLODIG urettferdig!!

Gjest piano(tidligere katrine)

Hei blått.

Føler med deg. Jeg hadde også tre mislykkede forsøk før legene ville prøve AHA (assisted hatching) Noen kvinner har egg som har en for sterk hinne. (Tror de i allefall..) Før egget settes inn lages en liten rift. Dette virket altså for oss. Problemet er at dette ikke gjøres i Norge. Vi har brukt Maigaard i Danmark.

Ville bare fortelle deg dette. Dere står foran en vanskelig avgjørelse. For en kan jo ikke holde på evig. Vil bare ønske deg veldig lykke til uansett hvilken avgjørelse dere tar.

Pluss en trøsteklem fra

Hei blått.

Føler med deg. Jeg hadde også tre mislykkede forsøk før legene ville prøve AHA (assisted hatching) Noen kvinner har egg som har en for sterk hinne. (Tror de i allefall..) Før egget settes inn lages en liten rift. Dette virket altså for oss. Problemet er at dette ikke gjøres i Norge. Vi har brukt Maigaard i Danmark.

Ville bare fortelle deg dette. Dere står foran en vanskelig avgjørelse. For en kan jo ikke holde på evig. Vil bare ønske deg veldig lykke til uansett hvilken avgjørelse dere tar.

Pluss en trøsteklem fra

Takk for trøstende ord!

Jeg var helt sikker på at dette var siste gang, men nå etter et par dager vet jeg ikke helt.... Kanskje prøver vi Danmark. Først må jeg uansett samle litt krefter så det blir nok en stund til i så fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...