Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det er uvanlig med trang forhud nei..

Nå vet ikke jeg hvor stort problemet ditt er,men hovedregelen er vel at forhuden bør kunne trekkes over penishodet i erigert uten at det gjør vondt?!!

Er en ting du kan gjøre før du eventuelt går til legen med problemet: når du onanerer,smør inn området rundt "strengen" med en god fuktighetskrem, og prøv å "strekke" litt i forhuden når penis er erigert. Gjenta dette, sannsynligvis vil du etter hvert merke ganske stor forskjell skulle jeg tro.

Dersom dette ikke skulle hjelpe, ville jeg tatt en tur til legen. Er ikke store inngrepet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76897-forhud/#findComment-392867
Del på andre sider

Tror ikke det er uvanlig med trang forhud nei..

Nå vet ikke jeg hvor stort problemet ditt er,men hovedregelen er vel at forhuden bør kunne trekkes over penishodet i erigert uten at det gjør vondt?!!

Er en ting du kan gjøre før du eventuelt går til legen med problemet: når du onanerer,smør inn området rundt "strengen" med en god fuktighetskrem, og prøv å "strekke" litt i forhuden når penis er erigert. Gjenta dette, sannsynligvis vil du etter hvert merke ganske stor forskjell skulle jeg tro.

Dersom dette ikke skulle hjelpe, ville jeg tatt en tur til legen. Er ikke store inngrepet...

Hei, God ide dette med fuktighetskrem. men babyoil er enda bedre. smør deg godt inn gjerne flere ganger om dagen og dra bak forhuden. etter noen uker vil huden tøye seg,garrantert!

ps.og så får du mange gode orgasmer samtidig! husk å smørre deg godt inn etterpå ikke tørk vekk oljen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76897-forhud/#findComment-393428
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...