Gå til innhold

Vanlig å vente lenge på 2 mens?

Anbefalte innlegg

Gjest karius6

Hei,

jeg har hatt et avbrutt ICSI-forsøk og skulle hatt 2 mens nå. Jeg har vanligvis - når kroppen er seg selv - ca 26-dagers sykluser. Nå er jeg på dag 34 uten mens (men med mensmurring av og til). Har tatt to negative gravitester, og nå lurer jeg på hva som skjer ...

Glad om noen vet noe mer enn meg om hva som er normalt.

karius6

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76906-vanlig-%C3%A5-vente-lenge-p%C3%A5-2-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

Jeg hadde også et avbrutt ICSI forsøk for noen måneder siden. Jeg fikk bruke Primolut for å fremskynde en blødning for å få en falsk menstruasjon.

Jeg skal også bruke Primolut samtidig som jeg begynner på sprayen om noen få uker...jeg har en syklus som er uendelig lang...

ville tatt kontakt med legen for å høre hva som kan gjøres. Er jo kjedelig å måtte vente såååå lenge hvis dere kanskje vil i gang med neste forsøk..

kos fra

Gjest karius6

Takk for svar! Jeg fikk mens samme kveld - altså på dag 34. Skikkelig dårlig gjort av kroppen å holde meg på vent så lenge :-(. Har ikke egentlig noe voldsomt behov for å fremskynde neste forsøk, for da er jeg på sprøytekur midt i jula. Kan styre meg for å være ultrahormonell i alle familieselskapene ... Suhukkk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...