Gå til innhold

Kåt ekskone............

Anbefalte innlegg

Gjest klarsomfaen

Ja, damene er like kåte som oss mannfolk. Min eks er ikke noe unntak.

Hun har en tendens til å elge seg innpå meg, fniser i tide og utide, og er overhyggelig. Pynter seg, kler seg i topper som passer best for 16-åringer uten pupper, og eksen har min. c-cup. Stringtrusene tørkes på skjermbrettet foran ovnen.

Badet hennes er relativt lite, å når ungene skal legges/stelles hjelper jeg til. Hun har en egen evne til å sette rompa i været slik at enhver mann med normale doggie-style fantasier ville fått problemer med å holde mopeden i ro.

Hun iniviterer meg stadig inn når jeg leverer ungene, til kaffe og noe snacks.

Hvis jeg hadde funnet på noe lignende vet jeg hva jeg hadde vært ute etter....

Hva skal jeg gjøre, hun er samtidig noe prippen så det å bare gi gass er ikke noe lurt, selv om hun egentlig ber om det !

Tips ???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun vil sikkert ingenting, kun erte deg og få bekreftet for seg selv at hun fortsatt har draget på deg. Gir du etter vil du neppe få sex, bare blåse opp egoet hennes.

Kvinner liker å ha makt over menn. Og det er en ting som fungerer veldig bra for å få makt.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-392443
Del på andre sider

Hun vil sikkert ingenting, kun erte deg og få bekreftet for seg selv at hun fortsatt har draget på deg. Gir du etter vil du neppe få sex, bare blåse opp egoet hennes.

Kvinner liker å ha makt over menn. Og det er en ting som fungerer veldig bra for å få makt.....

Hei,

Hvordan gir dette henne "makt"?

Mulig at *han* gir henne makt over ham selv, men det er isåfall noe han gjør helt frivillig!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-392474
Del på andre sider

Annonse

Hei,

Mulig at *han* gir henne makt over ham selv, men det er isåfall noe han gjør helt frivillig!

Med vennlig hilsen

Det blir vel som de menn som innehar sentrale politiske verv eller mye penger og status.

Mulig at dette gir *han* makt over *kvinnene*, men det er isåfall noe *kvinnene* gjør helt frivillig!

Med ref til noen tidligere tråder her...:-)

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-392486
Del på andre sider

Det blir vel som de menn som innehar sentrale politiske verv eller mye penger og status.

Mulig at dette gir *han* makt over *kvinnene*, men det er isåfall noe *kvinnene* gjør helt frivillig!

Med ref til noen tidligere tråder her...:-)

Mvh

Hei,

Nå vet jeg ikke om du er seriøs, men situasjonene kan selvsagt ikke sammenlignes. (Med mindre "mannen" er er umoden som en 16 åring, mens hun er godt voksen....)

Det er heller ingen som har påstått at Søviknes brukte fysisk makt.

====

For å skrive noe slikt som du gjør, med mindre det bare var fleip, må du jo betrakte menn som "tilbakestående"....

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-392498
Del på andre sider

Hei,

Nå vet jeg ikke om du er seriøs, men situasjonene kan selvsagt ikke sammenlignes. (Med mindre "mannen" er er umoden som en 16 åring, mens hun er godt voksen....)

Det er heller ingen som har påstått at Søviknes brukte fysisk makt.

====

For å skrive noe slikt som du gjør, med mindre det bare var fleip, må du jo betrakte menn som "tilbakestående"....

Med vennlig hilsen

Kåte menn må betraktes som "tilbakestående" i spesifikke tilfeller....:-)

I hvert fall har det ene hodet en tendens til å overta styringen fra det hodet som burde hatt det.

Selvfølgelig burde det ikke være slik, men DET er en helt annen diskusjon.....og ei heller er det en unskyldningsgrunn - men kun et forsøk fra min side på å peke på "fakta".

Og ja Sør - når jeg bruker :-) så ligger det en grad av spøk i det:-)

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-392510
Del på andre sider

Hei,

Med vennlig hilsen

Jovisst gir det henne en form for makt. Den seksuelle makten kvinner har over menn skal det nok mye til før forsvinner. Og det er selvsagt en "makt" vi har mulighet til å motstå, selv om det ikke alltid er like lett.

"................"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-393041
Del på andre sider

Jovisst gir det henne en form for makt. Den seksuelle makten kvinner har over menn skal det nok mye til før forsvinner. Og det er selvsagt en "makt" vi har mulighet til å motstå, selv om det ikke alltid er like lett.

"................"

Nei, "det" gir henne ikke noen makt, men "han" gir henne (helt frivillig) "makt" (i gåseøyne) over ham selv. Altså - det er noe han frivillig velger.

Å gjøre henne ansvarlig for at han finne henner attraktiv er selvsagt bare en ansvarsfraskrivelse for han. Et tegn på at ham ikke er moden nok til å være ansvarlig for egne følelser.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-393098
Del på andre sider

Annonse

Ørkenvandreren

Hennes motiver for å oppføre seg slik, er trolig av typen; "se hva du nå nå går glipp av", "nå kan du angre, for dette er det ikke du som får del i lenger", osv...

Tell til ti, og ta en kald dusj når du kommer hjem, så gir hun seg nok etter hvert, når hun ser at du ikke reagerer på "ertingen" hennes.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-393211
Del på andre sider

Nei, "det" gir henne ikke noen makt, men "han" gir henne (helt frivillig) "makt" (i gåseøyne) over ham selv. Altså - det er noe han frivillig velger.

Å gjøre henne ansvarlig for at han finne henner attraktiv er selvsagt bare en ansvarsfraskrivelse for han. Et tegn på at ham ikke er moden nok til å være ansvarlig for egne følelser.

Med vennlig hilsen

Så ingen kan ha makt over andre, det er personen selv som lar den andre ha makt over seg. Dette var utrolig naivt.

Kanskje alkoholikere og narkomane også bare er viljesvake og lar alkohol og narkotika få makt over dem. Det er kun snakk om et valg fra deres side.

At menn blir seksuelt tiltrukket av kvinner er noe fundamentalt, noe som sikrer artens overlevelse. Og dette gir kvinner makt over menn. Og mange kvinner liker å bruke denne makten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-393249
Del på andre sider

Så ingen kan ha makt over andre, det er personen selv som lar den andre ha makt over seg. Dette var utrolig naivt.

Kanskje alkoholikere og narkomane også bare er viljesvake og lar alkohol og narkotika få makt over dem. Det er kun snakk om et valg fra deres side.

At menn blir seksuelt tiltrukket av kvinner er noe fundamentalt, noe som sikrer artens overlevelse. Og dette gir kvinner makt over menn. Og mange kvinner liker å bruke denne makten.

Du skriver: "Så ingen kan ha makt over andre, det er personen selv som lar den andre ha makt over seg. Dette var utrolig naivt."

Jo, folk kan selvsagt ha makt over andre. Både fysisk makt, og psykologisk makt (f. eks. lederen av et politisk parti over et medlem av ungdoms-organisasjonen).

Men er her det, i utgangspunktet, snakk om to likeverdige mennesker: en mann og en kvinne.

===

Du skriver: "Kanskje alkoholikere og narkomane også bare er viljesvake og lar alkohol og narkotika få makt over dem. Det er kun snakk om et valg fra deres side."

Selvsagt er det snakk om valg fra deres side. Derfor kommer man heller ikke ut av narko eller alkohol-misbruk før man vil SELV.

===

Du skriver: "At menn blir seksuelt tiltrukket av kvinner er noe fundamentalt, noe som sikrer artens overlevelse. Og dette gir kvinner makt over menn. Og mange kvinner liker å bruke denne makten."

Ingen benekter at menn blir seksuelt tiltrukket av kvinner, og selvsagt kvinner av menn. Men å påstå at dette har noe med "makt" å gjøre er selvsagt tull.

Hvis jeg finner "Paven i Rom" seksuelt tiltrekkende så er det "mitt problem". Evt. "makt" han måtte ha over meg er det JEG som gir ham! Han har da ikke mer makt over meg enn det jeg er villig til å gi ham!

Å skylde på kvinnen fordi en mann er seksuelt tiltrukket av henne blir for dumt - en gedigen ansvarsfraskrivelse av umodne menn som ikke kan ta ansvar for eget følelsesliv.

Du stakkarsliggjør menn til de grader at det er flaut!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-393321
Del på andre sider

Du skriver: "Så ingen kan ha makt over andre, det er personen selv som lar den andre ha makt over seg. Dette var utrolig naivt."

Jo, folk kan selvsagt ha makt over andre. Både fysisk makt, og psykologisk makt (f. eks. lederen av et politisk parti over et medlem av ungdoms-organisasjonen).

Men er her det, i utgangspunktet, snakk om to likeverdige mennesker: en mann og en kvinne.

===

Du skriver: "Kanskje alkoholikere og narkomane også bare er viljesvake og lar alkohol og narkotika få makt over dem. Det er kun snakk om et valg fra deres side."

Selvsagt er det snakk om valg fra deres side. Derfor kommer man heller ikke ut av narko eller alkohol-misbruk før man vil SELV.

===

Du skriver: "At menn blir seksuelt tiltrukket av kvinner er noe fundamentalt, noe som sikrer artens overlevelse. Og dette gir kvinner makt over menn. Og mange kvinner liker å bruke denne makten."

Ingen benekter at menn blir seksuelt tiltrukket av kvinner, og selvsagt kvinner av menn. Men å påstå at dette har noe med "makt" å gjøre er selvsagt tull.

Hvis jeg finner "Paven i Rom" seksuelt tiltrekkende så er det "mitt problem". Evt. "makt" han måtte ha over meg er det JEG som gir ham! Han har da ikke mer makt over meg enn det jeg er villig til å gi ham!

Å skylde på kvinnen fordi en mann er seksuelt tiltrukket av henne blir for dumt - en gedigen ansvarsfraskrivelse av umodne menn som ikke kan ta ansvar for eget følelsesliv.

Du stakkarsliggjør menn til de grader at det er flaut!

Med vennlig hilsen

klarsomfaen skrev

"Hun har en tendens til å elge seg innpå meg, fniser i tide og utide, og er overhyggelig. Pynter seg, kler seg i topper som passer best for 16-åringer uten pupper, og eksen har min. c-cup. Stringtrusene tørkes på skjermbrettet foran ovnen.

Badet hennes er relativt lite, å når ungene skal legges/stelles hjelper jeg til. Hun har en egen evne til å sette rompa i været slik at enhver mann med normale doggie-style fantasier ville fått problemer med å holde mopeden i ro."

Det er med andre ord ikke bare snakk om at han er seksuelt tiltrukket av henne, men at hun gjør alt hun kan for å oppnå dette. Hun frister ham ved å kle seg og oppføre seg utfordrende. Hun skaffer seg makt over ham.

Poenget i mitt første innlegg var at jeg ikke trodde hun var interessert i sex med han (han lurte jo på hva han skulle gjøre), kun å se at hun fortsatt kunne få ham hvis hun ville.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-393356
Del på andre sider

klarsomfaen skrev

"Hun har en tendens til å elge seg innpå meg, fniser i tide og utide, og er overhyggelig. Pynter seg, kler seg i topper som passer best for 16-åringer uten pupper, og eksen har min. c-cup. Stringtrusene tørkes på skjermbrettet foran ovnen.

Badet hennes er relativt lite, å når ungene skal legges/stelles hjelper jeg til. Hun har en egen evne til å sette rompa i været slik at enhver mann med normale doggie-style fantasier ville fått problemer med å holde mopeden i ro."

Det er med andre ord ikke bare snakk om at han er seksuelt tiltrukket av henne, men at hun gjør alt hun kan for å oppnå dette. Hun frister ham ved å kle seg og oppføre seg utfordrende. Hun skaffer seg makt over ham.

Poenget i mitt første innlegg var at jeg ikke trodde hun var interessert i sex med han (han lurte jo på hva han skulle gjøre), kun å se at hun fortsatt kunne få ham hvis hun ville.

Hei,

Du skriver: "Hun frister ham ved å kle seg og oppføre seg utfordrende. Hun skaffer seg makt over ham."

Det er da 100% likegyldig om hun sto spitter naken, ga ham en øl og skrek "pul meg NÅ"! Hun har da *ingen* annen makt over han enn den han selv gir henne! De er to likeverdige individer. (Hvis hun var 40 år og sjefen hans, og han var 16 år var situasjonen en annen.)

Det du forfekter her er at menn er så ynkelige og så underlagte våre egne "instinkter" at vi ikke er ansvarlige for det vi gjør, men at kvinner leder oss og har makt over oss.

Jeg NEKTER å la meg klassifisere som så totalt hjernedød som du fremstiller menn. Jeg er ANSVARLIG for det jeg foretar meg, og voksen nok til å innrømme det.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-393408
Del på andre sider

Hei,

Du skriver: "Hun frister ham ved å kle seg og oppføre seg utfordrende. Hun skaffer seg makt over ham."

Det er da 100% likegyldig om hun sto spitter naken, ga ham en øl og skrek "pul meg NÅ"! Hun har da *ingen* annen makt over han enn den han selv gir henne! De er to likeverdige individer. (Hvis hun var 40 år og sjefen hans, og han var 16 år var situasjonen en annen.)

Det du forfekter her er at menn er så ynkelige og så underlagte våre egne "instinkter" at vi ikke er ansvarlige for det vi gjør, men at kvinner leder oss og har makt over oss.

Jeg NEKTER å la meg klassifisere som så totalt hjernedød som du fremstiller menn. Jeg er ANSVARLIG for det jeg foretar meg, og voksen nok til å innrømme det.

Med vennlig hilsen

Har aldri sagt at menn er så underlagt sine instinkter at vi ikke vet hva vi gjør.

Men ser du deg rundt om i verden ser du at kvinner får makt over menn ved å lokke med sex. Noen menn betaler jo til og med for sex. Andre spanderer utallige drinker på byen i håp om å få en dame med hjem.

Poenget mitt har hele tiden vært at hun prøver å friste ham for sitt eget egos skyld. Hun vil se at hun fortsatt har draget på han, hun kan fortsatt friste ham. Men hun er neppe interessert i sex.

Så for å følge din tankegang så ber jeg han nekte henne denne makten ved å ikke la seg friste. Nettopp fordi han ikke bør være så hjernedød osv. at han gir henne makt over seg.

Men makt går to veier. En må tillate andre makt over en, men også den andre kan utøve makt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-393554
Del på andre sider

Har aldri sagt at menn er så underlagt sine instinkter at vi ikke vet hva vi gjør.

Men ser du deg rundt om i verden ser du at kvinner får makt over menn ved å lokke med sex. Noen menn betaler jo til og med for sex. Andre spanderer utallige drinker på byen i håp om å få en dame med hjem.

Poenget mitt har hele tiden vært at hun prøver å friste ham for sitt eget egos skyld. Hun vil se at hun fortsatt har draget på han, hun kan fortsatt friste ham. Men hun er neppe interessert i sex.

Så for å følge din tankegang så ber jeg han nekte henne denne makten ved å ikke la seg friste. Nettopp fordi han ikke bør være så hjernedød osv. at han gir henne makt over seg.

Men makt går to veier. En må tillate andre makt over en, men også den andre kan utøve makt.

Hei,

Du skriver: "Men makt går to veier. En må tillate andre makt over en, men også den andre kan utøve makt."

Nei, da er det ikke snakk om "makt", men noe helt annet. "innflytelse" er et bedre ord. Men det har intet med "makt" å gjøre.

===

Du skriver: "Men ser du deg rundt om i verden ser du at kvinner får makt over menn ved å lokke med sex."

Nei. Menn vil nok ha sex med kvinner, men det er det mennene SELV som bestemmer. "Makt" er et ord man kunne brukt hvis kvinner kunne tvunget menn til sex mot mennenes egen vilje.

===

Du skriver: "Poenget mitt har hele tiden vært at hun prøver å friste ham for sitt eget egos skyld. Hun vil se at hun fortsatt har draget på han, hun kan fortsatt friste ham. Men hun er neppe interessert i sex."

Jada - hun kan *friste* ham (hvis det er det som skjer - vi har jo bare hans versjon!), men det er definitivt IKKE det samme som at hun har "makt" over ham.

Det er *HAN* som velger om han skal la seg "friste", og derfor er det HAN (og definitivt ikke HUN) som har makten over ham selv!

===

Det du forfekter her er det eldgamle religiøse forestillingen om at "kvinnene frister mennene og derfor er kvinner onde". Det går igjen i hele middelalderen, og er nærmest et carte blanche for menn.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76907-k%C3%A5t-ekskone/#findComment-393578
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...