Gå til innhold

funnet drømmemannen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er ei jente på 32 år som for kort tid siden møtte en mann som kan være drømmemannen. Han er flott å se på, nydelig personlighet, bryr seg om meg og viser omtanke. Det er tydelig at det er gjensidig.

Men, jeg har et problem. Jeg klarer ikke helt å gi meg helt over. Jeg har vært i et par svært dårlige forhold og er vel redd for at det skal skje igjen. Jeg klarer ikke å kvitte meg med denne lille stemmen i hodet som forsøker å forgifte denne tiden som bare burde være rosenrød. Det er faktisk så ille at jeg ikke vet om jeg tør å fortsette, men så er det jo det med alderen, tiden er jo ikke helt på min side lenger.

Dette begynner å bli et problem for meg, er det noen som h elst som har et godt råd, eller vet hvordan jeg kan kvitte meg med denne "stemmen" så ville jeg være takknemlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76920-funnet-dr%C3%B8mmemannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...