Gå til innhold

Går det an at et menneke og en hund parrer seg?

Anbefalte innlegg

Hallo!

jeg bare lurer på en ting.. det er kansje litt søkt, men går det an at mennesker og hunder parrer seg og får en unge som er halvveis hund og hallveis menneske?

jeg er seriøs, jeg lurer faktisk på det, så pliss ikke skriv sånne sarakstiske kommentarer om hjerneinnholdet mit..

Fortsetter under...

Denne ene gangen skal du få et seriøst svar: ;-)

Selvsagt går det ikke an, fordi genene "passer ikke sammen"!

Ikke engang med sjimpanser (som deler 99,5% av vårt DNA) passer det "godt nok".

Med vennlig hilsen

En eller annen merkelig kryssning må jo ha skjedd minst en gang? Du finnes jo...

Ulv I Faarikaal

Genene er som sagt under for langt fra hverandre, men hest og esel er nær nok til at det i hvert fall blir avkom: muldyret. Muldyr er født sterile på grunn av at genene ikke stemmer godt nok til videre formering.

I 3. mosebok 20,15 står det at hvis et menneske parrer seg med et dyr, skal både dyret og mennesket drepes, kvinner som menn. Nå vet jeg ikke om det blir praktisert, da hadde noen bondegutter og andre grisefanter gått med .....

Annonse

Jeg snakker ikke om hva du evt kan finne på, men hva dine foreldre faktisk må ha gjort...

Hvis du (som tydeligvis er gammel nok til å logge deg på internerttet) ikke vet hva mine (og dine) foreldre "må ha gjort" så er jeg alvorlig bekymret for seksualundervisningen i grunnskolen! ;-)

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal

Hvis du (som tydeligvis er gammel nok til å logge deg på internerttet) ikke vet hva mine (og dine) foreldre "må ha gjort" så er jeg alvorlig bekymret for seksualundervisningen i grunnskolen! ;-)

Med vennlig hilsen

Seksualundervisningen i grunnskolen skal visst erstattes med religionstimer, hvilken religion vil De anbefale som vil gi mest mulig dydige kvinner ? Det er bare kvinner som skal være dydige selvsagt, vi gutta må få herje som vi vil. Damene behøver ikke vite hvor den sitter hen for vår skyld.

Joda, men det er nå mer sannsynlig at jeg skulle SPISE en hund enn....

Med vennlig hilsen

Har du noengang spist hund?

Det skal jeg gjøre hvis jeg en gang havner i kina. Bare for moroskyld :)

Ja, humoren min er patetisk, men det hadde vært kult! :)

Har du noengang spist hund?

Det skal jeg gjøre hvis jeg en gang havner i kina. Bare for moroskyld :)

Ja, humoren min er patetisk, men det hadde vært kult! :)

Hei,

Jeg har spist sprøstekte larver, antiloper (veldig godt), flodhest (seigt!), sebra, krokodiller, aligator (godt), og mye annet rart (marsvin), men ikke hund eller katt (fordi jeg ikke har vært i Korea eller Kina).

Tror ikke hund/katt er så forskjellig fra annet kjøtt.

Med vennlig hilsen

Hei,

Jeg har spist sprøstekte larver, antiloper (veldig godt), flodhest (seigt!), sebra, krokodiller, aligator (godt), og mye annet rart (marsvin), men ikke hund eller katt (fordi jeg ikke har vært i Korea eller Kina).

Med vennlig hilsen

Jeg tror jeg spiste hun di Korea. Vi spiste noe seige greier med ukjent kjøttfyll. Dama ristet på hodet til både "mø", "bæ" og "pipip", og "voff" ville jeg ikke prøve en gang.

Second thought... Jeg så ingen katter i Korea...

Annonse

Hei,

Med vennlig hilsen

Enig der. Kjøtt er vel stort sett kjøtt.

Marsvin hørtes for øvrig noe orginalt ut, og hadde jeg vært deg hadde jeg nevnt det neste gang noen skriver innlegg på Åpent forum, om hvor lei seg de er fordi marsvinet deres har dødd :)

Det er for øvrig rart med det. Folk her får helt spader om de hører noen som har spist hund, bare fordi det er unormalt her, men de ler av at enkelte andre aldri i sine villeste fantasier ville funnet på å spise f.eks. svin eller kuer.

Det spiser jo vi nærmest daglig.

Jeg tror jeg spiste hun di Korea. Vi spiste noe seige greier med ukjent kjøttfyll. Dama ristet på hodet til både "mø", "bæ" og "pipip", og "voff" ville jeg ikke prøve en gang.

Second thought... Jeg så ingen katter i Korea...

Hei,

Er hunden din nervøs hver gang du er sulten?

;-)

*klem*

Enig der. Kjøtt er vel stort sett kjøtt.

Marsvin hørtes for øvrig noe orginalt ut, og hadde jeg vært deg hadde jeg nevnt det neste gang noen skriver innlegg på Åpent forum, om hvor lei seg de er fordi marsvinet deres har dødd :)

Det er for øvrig rart med det. Folk her får helt spader om de hører noen som har spist hund, bare fordi det er unormalt her, men de ler av at enkelte andre aldri i sine villeste fantasier ville funnet på å spise f.eks. svin eller kuer.

Det spiser jo vi nærmest daglig.

Hei,

Marsvin er en tradisjonell delikatesse i Peru.

I Isan distriktet (Nordøst) i Thailand (på grensen mot Laos) er de veldig glad i levende småkryp. De sier det killer så godt når det går ned halsen. Der spiser de fleste stort sett alt som rører på seg av slikt.

Med vennlig hilsen

Hei,

Marsvin er en tradisjonell delikatesse i Peru.

I Isan distriktet (Nordøst) i Thailand (på grensen mot Laos) er de veldig glad i levende småkryp. De sier det killer så godt når det går ned halsen. Der spiser de fleste stort sett alt som rører på seg av slikt.

Med vennlig hilsen

Jeg velger å tro at jeg også i framtiden vil holde meg unna biller, dog er det fordi slike krek ikke vekker matlysten i meg.

Jeg tror derimot at jeg kunne spist alle slags dyr med kjøtt på kroppen.

Med vennlig hilsen

Hvis du som også tydeligvis er gammel nok til å logge deg internett ikke skjønte hva jeg antydet... er det vel ikke så merkelig at du av og til går under nicket mislykket...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...