Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Personlig har jeg så lang pikk at de ferreste damer klarer mer enn ca 5 min uten å få vondt, men siden det tar ca 20 min før jeg kommer så gir jeg faen i hennes smerte, dunker løs, og når jeg er ferdig forlanger jeg en omgang til.

Det får jeg alltid.

Et samleie bør altså vare til jeg kommer. Ca 20 min.

Personlig har jeg så lang pikk at de ferreste damer klarer mer enn ca 5 min uten å få vondt, men siden det tar ca 20 min før jeg kommer så gir jeg faen i hennes smerte, dunker løs, og når jeg er ferdig forlanger jeg en omgang til.

Det får jeg alltid.

Et samleie bør altså vare til jeg kommer. Ca 20 min.

Det er klart de ikke sier imot, så godt som du betaler dem...

Annonse

Damer som liker smerte, er vel ikke fornøyd med tyve minutt?

Driver du og har deg på jobb også? *ler*

Jeg sa jo at de fikk en gang til :)

Nei, ikke på jobb, men mange jenter betaler jo for slikt, vet du :)

Neida... jeg bare våser :)

Men det forsto du ikke... eh...:)

Jeg sa jo at de fikk en gang til :)

Nei, ikke på jobb, men mange jenter betaler jo for slikt, vet du :)

Neida... jeg bare våser :)

Men det forsto du ikke... eh...:)

Nei, jeg trodde et sekund at pikken din virkelig var så stor som du skrev.

Men nå skjønner jeg at det bare var tull... ;-)

Annonse

Hmm, det går da an å knulle dama selv om hun sover... så for vår del er det det samme om dama sover eller er våken

:)

Jeg skrev en nærmere forklaring på den der, men den ser ut til å ha blitt borte...

Den forklarte at det ikke var det du skrev jeg mente... :-)

tror spørsmålet går på hvor lenge 1 SAMLEIE varer, ikke hvor lenge man har sex som mange har svart på...

altså hvor lenge ut og inn før man tar pause, tviler litt på at det finnes mange gutter som greier å pumpe i flere timer - og i såfall - stakkars jente!!!...

har problemer med tidsperspektiver når jeg gjør sånt, men tror det er snakk om 10-15 minutter, akkurat lenge nok til at jenta (jeg) får sitt uten å bli sår :o)

Problemer med tidsperspektivet? Hve er det du sier?

Jeg har selv aldri tatt tia, det har aldri fallt meg inn. Man er jo som regel opptatt av helt andre ting en klokka i en sånn situasjon.

Unntaket er dersom man bare har noen minutter før man må løpe for å rekke toget, men selv da går det fort litt over tia :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...