Gå til innhold

Hva skal man si til en eks man møter etter mange år?

Anbefalte innlegg

Hvis du er sammen med en dame i dag, hva sier da henne til at du skal møte en eks over noen øl?

Hvis du ikke er sammen med noen ville jeg gjort som nevnt under her; slapp av og prat om vær og vind for deretter å gradvis komme inn på det du vil si henne

Fortsetter under...

Vi har ikke møttes på mange år, og kan derfor ikke defineres som venner. Heller ikke uvenner. Jeg har det bra som jeg har det, men vet med meg selv at det var bare tilfeldigheter at det ikke ble eksen. Så jeg tenker, skal jeg prøve å ikke røpe dette? Skal man i det hele tatt tørre å nevne ordet savner, selv om det er en riktig betegnelse.Greier man å behandle dette som en nogenlunde objektiv uttalelse? Årsaken til at det ble slutt var min umodenhet, men det har eksen kanskje forstått i ettertid. Dog ga jeg en del urettferdidge grunner som jeg gjerne skulle avkrefte ved dette møtet. Det er lenge siden, og kanskje er det best å bare snakke om nåtiden og la det være med det.

Mykle skrev jo engang at "kjærligheten er en ensom ting".

*grøsser* håper ikke du er min eks. Jeg ville ikke orke å sitte og måtte høre på noen endevende noe som skjedde for flere år siden. Det er virkelig pyton: Ekser som skal snakke ut, forklare og skvære opp! The horror!

Øl med ekser mange år etter har jeg to alternative svar på:

1) avlys - ingen vits i å møtes og bable så lenge etter

2) prat om nøytrale ting, ikke grav i fortiden.

• 1 år senere...
Gjest papirtiger

Vel, jeg takker for ditt svar, men jeg holdt meg ikke til det. Men har nå lært at du har helt rett.

Oj..dette var jo litt fascinerende. Har tydeligvis svart deg for 2 år siden.

Hvordan gikk det? Virker som om dere ble sammen igjen..?

Fortell :)

Oj..dette var jo litt fascinerende. Har tydeligvis svart deg for 2 år siden.

Hvordan gikk det? Virker som om dere ble sammen igjen..?

Fortell :)

Joda, vi ble visst sammen på ett vis. Særlig lurt var det ikke for de grunnene til at det ble slutt dukka jo opp igjen.(For min del hadde det noe med lukt å gjøre, dessuten en type selvinteressert mas som hadde forsterket seg) Det var tydeligvis noe vi begge hadde glemt i løpet av de åra. Sentimentalitet er en farlig ting.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...