blått Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Hei! Jeg har vært gjennom 4 misslykkede icsi forsøk. Embryoene som har vært satt tilbake har vært fine. Delingen har variert noe, men to ganger har det blitt satt tilbake embryoer som var delt i 8. Slimhinnen har vært tykk og fin alle gangene. Så hvorfor blir jeg ikke gravid? Jeg har sjekket at jeg har eggløsning og at egglederene ikke er tette. Mannen min har nedsatt sædkvalitet, men god nok for icsi. Kan det være noe annet galt med meg som jeg bør sjekke? Har lest et sted at for tidlig mens kan være en årsak til at man ikke blir gravid. De tre siste forsøkene har jeg fått mensen på dag 12 etter eggløsning. Er dette normalt? Har vanligvis 28 dager syklus og er svært regelmessig. Håper du kan hjelpe meg med noen svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77044-tiden-fra-eggl%C3%B8sning-til-mensen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 16. oktober 2002 Del Skrevet 16. oktober 2002 Den viktigste opplysning har du ikke gitt meg, din alder! Allerede fra 30 års alderen skjer en reduksjon i kvinnens fruktbarhet så det er vanskeligere å bli gravid og lettere å abortere.Det sksyldes at eggene eldes. I motsetning til sædceller fornyes eggene ikke, de skapes i fosterlivet og må holde 'livet ut'. De utsettes for uheldige påvirkninger underveis og det er kanskje de dårligste som blir tilbake. De friskeste spretter først ut? Det kan muligens foreligge kromosomforstyrrelser hos både deg og din mann som ikke gir utslag hos dere, men i et felles avkom med kromosomfeil. Vanligvis vil det skje som tidlig abort, men iblant kan befruktning hindres. Beskrivelse av 12 dager fra eggløsning til menstruasjon regnes som normalt. Noe konkret svar kan jeg altså ikke gi, men antydninger. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/77044-tiden-fra-eggl%C3%B8sning-til-mensen/#findComment-395302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.